اخبار بیت کوین

100 هزار دلار برای بیت کوین تا پایان سال ممکن است؟

به گفته آنتونی اسکاراموچی ، مدیر عامل SkyBridge Capital ، داده ها بر اساس تقاضا نشان می‌دهد هنوز تا پایان امسال بیت کوین صد هزار دلاری در دسترس نیست.

آنتونی اسکاراموچی معتقد است که بیت کوین (BTC) می تواند تا قبل از پایان سال به 100،000 دلار برسد ، البته اگر رشد چشمگیر تقاضا در هر ماه وجود داشته باشد

اسکاراموچی در مصاحبه ای اختصاصی با Cointelegraph گفت:

“نتیجه نهایی این است که شما عرضه محدود و ثابت بیت کوین دارید و هر ماه تقاضای تصاعدی بیشتری”  “تا زمانی که عرضه و تقاضا به این صورت است، شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود. بنابراین، قیمت 100000 دلاری دور از ذهن نخواهد بود”

Scaramucci که زمانی منتقد بیت کوین بود، سال گذشته اولین سرمایه BTC SkyBridge Capital را با 25 میلیون دلار سرمایه گذاری راه اندازی کرد. از آن زمان ، این شرکت به طور مداوم طلای دیجیتال (بیت کوین) را جمع آوری کرده است.

اسکاراموچی گفت:

“ما در حال حاضر 650 تا 700 میلیون دلار بیت کوین در سبد محصولات خود داریم.”

اسکاراموچی به سرمایه گذاری طولانی مدت در بیت کوین معتقد است و متقاعد شده است که ارز های دیجیتال سریعتر از غول های فناوری مانند گوگل ، فیس بوک و آمازون در حال رشد است. به همین دلیل است که او باور دارد بیت کوین تا سال 2025 به 1 میلیارد کاربر خواهد رسید.

این یک فناوری و محصول آینده است و آینده سریعتر از آنچه مردم انتظار دارند می آید.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا