Categories
اخبار بیت کوین, اخبار ماینینگ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک می‌خواهد بداند ماینرهای بیت کوین از کجا انرژی می‌گیرند

ایلان ماسک، کارآفرین آفریقای جنوبی در پشت شرکت‌های میلیارد دلاری مانند تسلا و اسپیس ایکس، در روند استخراج بیت کوین با مشکلات بیشتری روبرو شده است.

ایلان ماسک در مورد ماینینگ سوالاتی را تا به حال نپرسیده است

هفته گذشته مردم وارد شوک بزرگی شدند وقتی که تسلا با وجود اعلام حمایت از بیت کوین در ماه مارچ، اعلام کرد که دیگر بیت کوین را برای کالاها و خدمات خود قبول نمی‌کند. متأسفانه، این اقدام بیت کوین را وارد یک مسیر بزرگ نزولی کرد و در زمان نوشتن این مقاله، بزرگترین و محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده جهان از نظر سقف بازار به زیر 40000 دلار رسیده است.

دلیل لغو تصمیم تسلا، تحقیق ماسک در مورد فرآیند استخراج بیت کوین بوده است، که به گفته وی می‌تواند بار سنگینی را برای محیط زمین ایجاد کند. وی ابراز نگرانی کرد که از انرژی زیادی برای استخراج کوین‌های جدید استفاده می‌شود و افرادی که در استخراج شرکت کرده‌اند مقصر در معرض خطر قرار دادن کره خاکی هستند.

همه چیز در اینجا پایان نمی‌یابد. اکنون ، به نظر می‌رسد که ماسک از همه ماینرهای بزرگ بیت کوین خواسته است تا فاش کنند که چه مقدار انرژی را برای فعالیت‌های خود از منابع پاک مانند برق تامین می‌کنند. در یک سری پیام‌هایی در رسانه‌های اجتماعی، ماسک اظهار داشت:

مصرف انرژی بیش از مصرف کشورهای متوسط ​​است. رشد اخیر مصرف شدید انرژی با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر نباید به این سرعت افزایش یابد. این مشکل به راحتی حل خواهد شد اگر ده هشینگ برتر [سازمان‌ها] فقط مقدار محاسبه شده از انرژی‌های تجدیدپذیر را ارسال کنند… این عملیات عظیم [استخراج بیت کوین] ساختار تمرکززدایی را از بین می‌برد. یک “حقیقتی که افراد حوزه رمزنگاری باید بدانند.

بعد از رسیدن بیت کوین به اوج‌های قیمتی خود طی چند ماه گذشته، بحث در مورد استخراج بیت کوین بسیار داغ شده است. اگرچه با توجه به قیمت فعلی بیت کوین این بحث احتمالاً در حال حاضر از بین خواهد رفت، اما به نظر می‌رسد اعضای دنیای رمزنگاری همچنان به ارائه ایده‌هایی درمورد اینکه چرا استخراج بیت کوین به طور بالقوه منجر به صدمه‌های غیرقابل بازگشت می‌شود، می‌پردازند.

در گزارش‌های گذشته عنوان شده است که استخراج بیت کوین اکنون به انرژی بیشتری نسبت به کشورهای خاصی مانند ایسلند و آرژانتین نیاز دارد. علاوه بر این، گفته می‌شود که استخراج به اندازه شهر لاس وگاس، نوادا، دارای اثرات کربنی است.

ماسک به غیر از مشکلاتی که با استخراج بیت کوین دارد، با ارسال توییت زیر همچنان از دوج کوین حمایت می‌کند:

آن دوج در پشت پنجره چقدر است؟

عشق بیشتر به دوج کوین

این اقدام همراه با یک عکس از یک سگ شیبا اینو، که معمولاً به عنوان طلسم این کوین عمل می‌کند، بر روی اسکناس 1 دلاری همراه بود. ماسک اشاره کرد که او یکی از طرفداران جدی دوج کوین است و توضیح داد:

من هیچ دوجی نفروخته و نخواهم فروخت.

چندی پیش دوج کوین با افزایش شهاب سنگی روبرو شد و این ارز تقریباً به 70 سنت رسید. با این حال، به دنبال روند طولانی و نزولی بیت کوین، دوج کوین نتوانست به این روند منفی کمک کند و در نهایت حدود 20 درصد ارزش خود را از دست داد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها