Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گزارش سه ماهه دوم صرافی آنلاین ارز دیجیتال کوکوین؛ کاربران بیش از 1100 درصد رشد کرده‌اند، حجم معاملات بیش از 400 میلیارد دلار افزایش داشته است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در آگوست، گزارش صرافی دیجیتال کوکوین نشان داد که تعداد کل کاربران جدید در سه ماهه دوم سال 2021 به بیش از دو میلیون نفر رسیده است که رشد بیش از 1144 درصد در سه ماه و افزایش سالانه 709 درصد را نشان می‌دهد.

تاکنون 810 میلیون تراکنش در KuCoin انجام شده است که مجموع آن 400 میلیارد دلار است. متوسط ​​حجم معاملات روزانه در سال گذشته 791 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر 4.3 میلیارد دلار است. در حالی که این رقم کمتر از صرافی‌های بایننس، کوین بیس، هیوبی گلوبال و FTX می‌باشد، اما هنوز در بین بزرگترین صرافی‌های دیجیتال در جهان به حساب می‌آید.

کاربران کوکوین نیز با 755 درصد افزایش نصب اپلیکیشن تلفن همراه نسبت به سال گذشته همچنان در حال افزایش هستند. در سه ماهه دوم سال 2021 با 1.07 میلیون نصب، افزایش 178 درصدی در سه ماه گذشته را گزارش کرده است. در حال حاضر، بیش از نیمی از معامله گران از این پلتفرم در دستگاه‌های تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

در صرافی کوکوین برای اولین بار، معاملات تلفن همراه از نظر معیارها از نسخه آنلاین صرافی پیشی گرفت. یکی از دلایل این روند، افزایش تقاضا برای خدمات پرداخت در بین خرده فروشان در سراسر جهان و همچنین استفاده گسترده از پرداخت‌های تلفن همراه است.

تعداد زنانی که از کوکوین استفاده می‌کنند سه برابر شده است

کاربران زن  صرافی کوکوین طی شش ماه گذشته بیش از سه برابر شده‌اند. افزایش 120 درصدی سه ماهه کاربران زن جدید و همچنین 350 درصد افزایش سالانه به گسترش سریع صنعت ارز رمزنگاری شده کمک کرده است.

نه تنها تعداد حساب‌های زنان افزایش یافته است، بلکه تعداد سپرده‌های آنها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. تنها 12 درصد از کاربران این صرافی در سال گذشته از زنان بودند، اما امروزه 38 درصد از کاربران این صرافی زن هستند.

مدیرعامل کوکوین، جانی لیو، اظهار داشت:

طی یک سال گذشته، ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در استفاده کاربران جدید از خدمات صرافی و ورود آسان برای مردان و زنان ایجاد کردیم. برای دستیابی به چنین رشدی، کوکوین راهنمای آموزشی شامل 101 بخش را به همراه برگزاری جلسات AMA با مدیرعامل این صرافی در اختیار کاربران خود قرار داده است.

لیو همچنین افزود:

ما همچنین تعدادی سرویس رمزنگاری جدید راه اندازی کرده‌ایم که به کاربران با حداقل آشنایی با ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد به راحتی وارد معاملات شوند. ما معتقدیم که روزی همه با ارزهای دیجیتال درگیر خواهند شد و ما در تحقق آن مشارکت خواهیم کرد.

خدمات صرافی کوکوین به بازارهای جدید گسترش می‌یابد

در سال 2021، کوکوین به گسترش فعالیت خود در مناطق و بازارهای جدید ادامه می‌دهد. افرادی که در مناطقی با تورم بالا زندگی می‌کنند و به تلفن همراه دسترسی دارند، بیشترین استفاده را از این صرافی دارند.

به طور خاص، فضای ارزهای دیجیتال شاهد افزایش تعداد کاربران از آمریکای مرکزی و کارائیب، مانند السالوادور بوده است که بیت کوین را به عنوان پول ملی خود تصویب کرده‌اند. هندوراس اوایل این هفته اولین خودپرداز ارز دیجیتال خود را نصب کرد، در حالی که کوبا آخرین کشوری بود که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را به رسمیت شناخت و قوانین مربوط به آن را تنظیم و تصویب کرد.

در نهایت، در مقایسه با سه ماهه قبل، حجم معاملات کاربران آفریقایی از صرافی کوکوین در سه ماهه دوم سال 2021 حدود 20 برابر شده است.

بر اساس جدیدترین آمار موجود، بازارهای ارزهای دیجیتال در آفریقا در سه ماهه دوم سال 2021 شاهد رونق عظیمی هستند. در نتیجه، این شرکت خدمات اولیه بسیار ویژه‌ای را برای کاربران آفریقایی ارائه داده است تا کاربران بیشتری از این مناطق به استفاده از خدمات صرافی کوکوین تشویق شوند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها