Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار صرافی‌‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ارز شیبا اینو «قاتل دوج کوین» توسط جمینی فهرست شده است. جمینی، یک صرافی رمزنگاری محبوب که توسط کامرون و تایلر وینکلووس در سال 2015 راه‌اندازی شد، از ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) پشتیبانی کرده است.

جدا از این، پلتفرم معاملاتی جمینی مستقر در نیویورک نیز مجموعه‌ای از توکن‌ها را از اکوسیستم مالی غیرمتمرکز، از جمله Quant (QNT)، Fetch AI (FET) و Radicle (RAD) فهرست کرده است.

این صرافی که به دلیل تاکید بر رعایت مقررات شناخته شده است، در ماه مه دوج کوین را پذیرفت و به یکی از آخرین صرافی‌های بزرگی تبدیل شد که وارد شیدایی سگ‌ها شد. صرافی‌های Coinbase و Binance.US در ماه اکتبر، Shiba Inu را فهرست کردند.

صرافی‌های کراکن و رابینهود همچنان در حاشیه هستند

در همین حال، کراکن هیچ بروزرسانی در مورد اینکه آیا قصد دارد آینده ارز شیبا اینو را لیست کند یا خیر، ارسال نکرده است. این صرافی مدعی شد که شیبا اینو را در ماه اکتبر اضافه خواهد کرد، اما سپس از قول خود عقب نشینی کرد و “ارتش SHIB” را تحت فشار قرار داد.

رابین‌هود نیز علی‌رغم درخواست هواداران که نامه فهرست کردن توکن شیبا را به رقم شگفت‌انگیز 531000 امضا رساندند، همچنان از لیست کردن ارز دیجیتال شیبا اینو طفره می‌رود.

کریستین براون، مدیر اجرایی رابین‌هود کریپتو، ضمن تمجید از جامعه شیبا اینو، گفت که سود کوتاه‌مدت از افزودن چنین میم‌کوین‌هایی ممکن است در بلندمدت ارزشش را نداشته باشد:

ما فکر می‌کنیم که سود کوتاه‌مدتی که ممکن است به دست آوریم ارزش مبادله بلندمدت برای کاربران را ندارد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که در حال کار و ارزیابی همه چیز از منظر نظارتی هستیم. و ما یک شرکت “اول ایمنی” هستیم. اینطوری قرار است بازی کنیم.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها