Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیش بینی قیمت بیت کوین : بیت کوین به 42000 دلار سقوط می‌کند، اما تام لی 125 هزار دلار را برای بیت کوین پیش بینی می‌کند

بی ثباتی در بازار ارزهای رمزنگاری در تمام آخر هفته همچنان ادامه داشت. وقفه کوتاه آن بالای سطح 50،000 دلار ناپایدار بود و منجر به شکست دیگری شد. علاوه بر این، حمایت از سطح 46،000 دلار برای جلوگیری از ریزش بیشتر نیز بسیار کم بود. از این رو بیت کوین تا نزدیک به 42،000 دلار، کمترین قیمت در سه ماه گذشته سقوط کرد.

ایلان ماسک عامل خراب شدن قیمت بیت کوین است

بنیانگذار تسلا ایلان ماسک، مقصر خراب کردن بیت کوین نامیده شده است. از ابتدای سال، ماسک به عنوان “سفیر رمزنگاری” لقب گرفته است. حمایت وی از دوج کوین سیری ناپذیر باقی مانده است، در حالی که اقدامات وی در قبال بیت کوین بسیار مثبت بود. تسلا حدود 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد و این رمزنگاری را به عنوان روش پرداخت برای وسایل نقلیه خود پذیرفت.

متأسفانه، ماسک هفته گذشته ضربه خود را به بیت کوین زد و گفت که تسلا پرداخت بیت کوین را به دلیل مصرف زیاد انرژی در هنگام استخراج و پردازش معاملات به حالت تعلیق درمی‌آورد. این شرکت متعهد شد که تا زمانی که استخراج بیت کوین از سوخت فسیلی دور نشود و از انرژی پایدار استفاده نکند، منابع خود را حفظ خواهد کرد.

بیت کوین ابتدا به 46000 دلار افت کرد و سپس به 51000 دلار رسید. همانطور که گفته شد، خروج سرمایه تا لحظه آخر هفته پیش رفت و بیت کوین به 42000 دلار سقوط کرد. اکنون، این ارز رمزنگاری بعد از بهبودی جزئی با قیمت 43،500 دلار معامله می‌شود.

شاخص مقاومت نسبی (RSI) در نمودار چهار ساعته شرایط فروش بیش از حد را از خود نشان می‌دهد و به بهبود احتمالی اشاره دارد. شاید با عبور از 45000 دلار زمینه برای رشد بیش از 50،000 دلار مناسب شود.

نمودار چهار ساعته BTC / USD

شایان ذکر است که واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان دهنده سیگنال نزولی است. واگرایی خط MACD (آبی) به زیر خط سیگنال علاوه بر حرکت نزولی بیشتر در منطقه مثبت، گسترش گسترش یافته است. به عبارت دیگر، بیت کوین از محدوده خارج نشده است و نمی‌توان سقوط به 40000 دلار را منتفی دانست.

با وجود افت گسترده قیمت در چند روز گذشته، دیدگاه تام لی از شرکت Fundstrat در مورد بیت کوین صعودی است. این تحلیلگر اخیراً به بیزینس اینسایدر گفته است كه پیش بینی می‌کند BTC در پایان سال 2021 بین 100000 تا 125،000 دلار افزایش یابد.

سطح روزانه بیت کوین

نرخ لحظه‌ای: 43،500 دلار

روند: تمایل کوتاه مدت صعودی

نوسان: در حال رشد

حمایت: 42000 دلار

مقاومت: 46،000 و 51،000 دلار

پیش بینی نشریه دپست از قیمت بیت کوین: BTC به 42000 دلار سقوط می‌کند، اما تام لی قیمت 125 هزار دلار را برای بیت کوین پیش بینی می‌کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها