Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لارک دیویس می‌گوید:

قیمت اتریوم بالای 10 هزار دلار برنامه ریزی شده است

لارک دیویس، معامله‌گر ارز رمزنگاری و فعال یوتیوب می‌گوید اتریوم (ETH) در راه رسیدن به قیمت 5 رقمی برای افزایش 190 درصدی آماده است.

در یک ویدئوی جدید، دیویس به 431 هزار دنبال‌کننده خود در یوتیوب می‌گوید که دومین دارایی رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار بر اساس عوامل اساسی کلیدی در حال آماده‌سازی برای افزایش قیمت به بیش از 10 هزار دلار است.

دیویس:

یکی از دلایلی که باعث شده قیمت اتریوم بیش از دو برابر شود کاهش عرضه آن در مبادلات است.

به گفته او، عرضه پلتفرم پیشرو قرارداد هوشمند در صرافی‌ها طی سال گذشته روند نزولی دارد زیرا دارندگان یا اتریوم خود را در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) قفل می‌کنند یا از اتر خود برای خرید توکن‌های غیرمثلی (NFT) استفاده می‌کنند.

دیویس همچنین به توییتی از پلت‌فرم اطلاعات بلاک چین IntoTheBlock اشاره می‌کند که می‌گوید؛ اخیراً مقدار خالص خروج اتریوم از مبادلات ارزهای دیجیتال به بالاترین رکورد خود رسیده است.

“میزان خالص خروج اتریوم از صرافی‌ها به رکورد جدیدی رسید. دیروز بیش از 1.2 میلیارد دلار اتریوم مبادلات متمرکز را ترک کرد. این یک عدد تکان دهنده است. ”

این معامله‌گر ارزهای رمزنگاری اضافه کرد؛

“آنچه جالب است، همانطور که IntoTheBlock اشاره می‌کند، آخرین باری که یک میلیارد دلار اتریوم مبادلات متمرکز را ترک کرد، اتریوم در مدت 30 روز 60 درصد افزایش یافت.”

دیویس همچنین به تحقیقات شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode اشاره می‌کند که نشان می‌دهد بخش بزرگی از عرضه اتریوم در 90 روز گذشته حرکت نکرده است.

“87 درصد از عرضه اتریوم به مدت سه ماه یا بیشتر به صورت زنجیره‌ای حرکت نکرده است. 87 درصد عرضه! این جنون است.”

این معامله‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید که عدم حرکت نشان می‌دهد دارندگان اتریوم “منتظر قیمت‌های بالاتر” هستند.

از جمله دلایل دیگر رشد قیمت اتر، سوزاندن هزینه‌های معاملات (گسفی) اتریوم است.

“مردم برای قیمت‌های بالاتر اتر را نگه می‌دارند، آ‌‌ن‌ها پایین‌ترین قیمت قبلی خود را نمی‌فروشند. آن‌ها می‌دانند که اوج جدید تاریخ در راه است، آن‌ها در حال مشاهده آنچه در حال حاضر از لحاظ اقتصادی در اتریوم اتفاق می‌افتد هستند. آن‌ها می‌بینند که چقدر اتریوم در حال سوختن است…

(در حال حاضر 1.1 میلیارد دلار اتریوم سوزانده شده است / 309،500 اتریوم)

دیویس همچنین می‌گوید که گسترش راه‌حل‌های مقیاس‎‌‌بندی، که به پروتکل‌های لایه 2 معروف است، برای دومین دارایی بزرگ رمزنگاری نیز با افزایش تقاضا همراه است.

وی افزود:

ما در حال حاضر شاهد پیشرفت اتریوم دو هستیم. برای استفاده از اتریوم دو باید اتر داشته باشید و این یعنی افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها