اخبار اتریوماخبار بیت کوین

S&P اولین شاخص‌های بیت کوین و اتریوم را راه‌اندازی می‌کند

شاخص‌های داوجونز S&P، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان شاخص‌های جهان، سری جدید معیارهای دارایی دیجیتال را راه اندازی کرد.

این مجموعه که شاخص‌های بازار دیجیتال S&P لقب گرفته است، شامل شاخص‌های S&P بیت کوین، شاخص اتریوم و شاخص Cryptocurrency MegaCap است. هر یک از این شاخص‌ها عملکرد بیت کوین و اتریوم را ردیابی می‌کنند، و شاخص آخر ترکیبی از هر دو را ردیابی می‌کند. اطلاعات قیمت از ارائه دهنده داده‌های رمزگذاری Lukka تهیه می‌شود.

علیرغم درج تنها دو ارز رمزنگاری بزرگ از نظر سرمایه بازار، S&P اظهار داشت که ارزهای رمزنگاری دیگر را نیز از طریق شاخص‌های کلان بازار و کل بازار در نظر خواهد گرفت. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، بیت کوین و اتریوم به ترتیب با سرمایه بازار 1.04 میلیارد و 395 میلیون دلار فضای ارزهای رمزنگاری را رهبری می‌کنند. بایننس کوین (BNB) با 95 میلیون دلار سومین ارز رمزنگاری دنبال کننده بیت کوین و اتریوم است.

در حالی که بازار ارزهای رمزنگاری ادامه دارد و تقاضای سازمانی به سرعت در حال رشد است، وجود شاخص ارز رمزنگاری و فضای بلاکچین بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. پیتر رافمن، رئیس جهانی نوآوری و استراتژی در شاخص های S&P داو جونز، گفت:

بازارهای سنتی مالی و دارایی‌های دیجیتال دیگر بازارهای متقابل یکدیگر نیستند.

با رایج شدن رمزنگاری، سرمایه گذاران اکنون به شاخص‌های قابل اعتماد و شفاف مبتنی بر داده‌های قیمت گذاری دسترسی دارند. ما مشتاقانه در حال گسترش بیشتر شاخص‌های جدید برای بازار ارزهای دیجیتال و ایجاد شفافیت مورد نیاز برای این بازار هیجان انگیز هستیم.

چرا شاخص‌های بازار دیجیتال S&P ممکن است یکپارچه باشند؟

شاخص‌ها نقشی اساسی در ساختار بازار عمومی دارند و درک کلی را نسبت به بازار و مهمتر از همه محصولات قابل معامله ارائه می‌کند. با معرفی آخرین شاخص‌های S&P، موسسات می‌توانند مشتقات خود را ایجاد کنند بدون اینکه مستقیماً دارایی‌های رمزنگاری شده اصلی را در اختیار داشته باشند.

آیا شاخص‌های بازار دیجیتال S & P به یک عنصر اصلی در دنیای مالی سنتی تبدیل خواهند شد؟ این مسئله بعدا بررسی خواهد شد. اما با تأخیر انداختن بررسی ETFهای احتمالی رمزنگاری و گزینه‌های فعلی مانند Grayscale Bitcoin Trust که همچنان جلوه خود را از دست می‌دهد توسط کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده، جدیدترین پیشنهادات S & P احتمالاً کاتالیزوری برای پذیرش بیشتر نهادها خواهد بود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا