Categories
اخبار ماینینگ
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رقیب تسلا در راه راه اندازی اولین اتومبیل برقی که بیت کوین و دوج کوین را استخراج می‌کند

سه چرخه متحرک Daymak قادر به استخراج ارزهای دیجیتال خواهد بود.

کمپانی تولید کننده خودروهای برقی سبک کانادایی Daymak اعلام کرده است که Spiritus، اتومبیل آینده عرضه شده توسط این کمپانی، استخراج بیت کوین و دوج کوین را در هنگام پارک امکان پذیر می‌کند.

این شرکت 20 ساله همچنین می‌گوید که پرداخت برای پیش سفارش این اتوامبیل‌ها را با چندین ارز دیجیتال از جمله کاردانو می‌پذیرد. کمپین تأمین مالی سرمایه برای این خودرو، که در ماه مارس آغاز شد، از 350 میلیون دلار عبور کرده است.

زیرساخت ارز دیجیتال Daymak در رابط کاربری اتومبیل ادغام خواهد شد.

Daymak Spiritus علاوه بر اینکه اولین اتومبیل برقی است که می‌خواهد استخراج رمزنگاری را به اتومبیل‌های خود اضافه کند، آرزو دارد که به سریعترین سه چرخه جهان نیز تبدیل شود. پیش بینی می‌شود اولین تحویل‌های آن در سال 2023 آغاز شود.

بنیانگذارDaymak ، آلدو بایوچی می‌گوید شرکت وی آینده‌ای را در رویا می‌بیند که مبتنی بر ارزهای دیجیتال است:

ما آینده‌ای را متصور هستیم که عوارض بزرگراه، پارکینگ و سفارشات شما از طریق سفارش مستقیم با ارزهای دیجیتال پرداخت شود. قبض‌های آنلاین و بانکداری شما از طریق همان بستر نرم افزاری پرداخت می‌شود که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

همانطور که در یوتودی گزارش شد، مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک اخیراً علاقمندی و توجه خود را به بازیافت گرمای تولید شده حاصل از استخراج ارزهای دیجیتال نشان داد.

ماه گذشته، سازنده برجسته خودروهای الکترونیکی به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی پرداخت با بیت کوین را به حالت تعلیق درآورد که این اقدام او با واکنش جامعه ارزهای دیجیتال روبرو شد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها