اخبار آلتکوین‌ها

افزایش 400 درصدی قیمت تل کوین

تل کوین (TEL) بعد از انتقال لایه 2 به شبکه پولیژن 400 درصد رشد را تجربه کرد. قیمت TEL پس از ارتقا پروتکل و انتقال لایه 2 که امکان معامله در QuickSwap را فراهم کرد، شاهد یک افزایش بسیار زیاد بود. توانایی ارسال پول برای هر کسی، در هر مکان و در هر زمان یکی از انگیزه‌های اصلی بیت کوین (BTC) بود که به ظهور اکوسیستم ارز رمزنگاری شده امروزی کمک کرد.

پلتفرم‌های حواله جهانی مبتنی بر بلاکچین یکی از بخش‌های پروژه‌های رمزنگاری است که در طول زمان برای کمک به تأمین نیازهای معاملات پول همتا به همتا پیشرفت کرده است و تل کوین (TEL) یکی از این پروژه‌هایی است که در سال 2021 به دستاوردهای قابل توجهی رسیده است.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت تل کوین از 1 فوریه بیش از 4،100٪ افزایش یافته است و از کمترین قیمت 0.00066 دلار به بالاترین قیمت جدید در 0.0286 دلار در 5 مه رسیده است، و این آلت کوین رکورد 110 میلیون دلار را در 24 ساعت تجربه کرد.

تغییر به حواله‌های جهانی باعث برافروختن رشد این آلت کوین شد

با گشت و گذار در توییتر تل کوین نشان می‌دهد که این پروژه اخیراً یک پروتکل ارتقا یافته را راه اندازی کرده است که خدمات حواله بین فیلیپین و کانادا را از 4 فوریه بطور مستقیم قادر می‌سازد.

راه اندازی V2 شامل نسخه‌های جدیدی از هر دو برنامه کاربردی تلفن همراه iOS و Android است که کاربران می توانند از فروشگاه Apple و Google Play این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنند.

به گفته تیم تل کوین، کانادا “اولین بازار از چهار بازار ارسال اولیه است که تل کوین برای ارسال پول فیات وارد آن می‌شود” و به زودی “سنگاپور ، استرالیا و ایالات متحده آمریکا نیز به این لیست اضافه می‌شوند.”

این پروژه در اواخر ماه فوریه بیشتر مورد توجه قرار گرفت، وقتی که مدیر عامل تلکوین پل نیونر در مجلس قانونگذاری ایالت نبراسکا حاضر شد تا درباره فرصت‌ها در فضای fintech و اینکه چگونه دولت می‌تواند از قوانینی که برای تبدیل نبراسکا به یک مرکز مالی غیرمتمرکز استفاده می‌کند، بهره مند شود، صحبت کند.

معاملات لایه 2 قیمت TEL را به بالاترین سطح صعودی رساند

قیمت TEL پس از معاملات در جهت خنثی در بیشتر ماه‌های مارس و آوریل، به لطف درج توکن در صرافی غیرمتمرکز QuickSwap که روی Polygon کار می‌کند، افزایش صعودی را تجربه کرد. فضای کم هزینه شبکه Polygon و فرصت‌های جذاب سودده برای تأمین کنندگان نقدینگی در QuickSwap احتمالاً منجر به افزایش حجم معاملات TEL شده است.

با استفاده موردی در سطح جهانی که اکنون با هزینه کم و در لایه 2 کار می‌کند، تل کوین توانایی جذب طیف گسترده‌ای از کاربران جهانی را دارد. از آنجایی که فناوری بلاکچین بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و شرکت کنندگان جدید به دنبال راه های ارزان‌تر برای انتقال وجوه و پرداخت‌ها هستند، قیمت TEL می‌تواند شاهد افزایش بیشتر قیمت باشد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا