Categories
اخبار آلتکوین‌ها, تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نقل از ای ام بی کریپتو، مانند بازار اکثر ارزهای دیجیتال، قیمت ریپل نیز اخیراً کاهش یافته است. این دارایی دیجیتال در ژوئن سطح حمایتی 1 دلار خود را از دست داد و از آن زمان، قیمت آن در زیر سطح 0.7079 دلار باقی مانده است. با افزایش فشارها و فروش‌های نزولی در سراسر بازار، قیمت ریپل با افت بیشتر به 0.6068 دلار رسید و هیچ نشانه جدی از احیای صعودی آن وجود ندارد.

نمودار روزانه ریپل (XRP)


نمودار روزانه XRP شکسته شدن قیمت الگوی مثلث صعودی را نشان می‌دهد. قیمت ریپل در 9 روز گذشته تقریباً 17 درصد سقوط کرد زیرا یک الگوی ادامه دار بود. با مشاهده نمودار، قیمت نزدیک به سطح حمایت قرار دارد، اما در این بازار خرسی شاید حتی شاهد ریزش قیمت به زیر این سطح هم باشیم.

استدلال تحلیل ریپل

طی اندیکاتور Visible Range نقطه کنترل [خط قرمز] را در سطح 0.5654 دلار نشان می‌دهد که نقطه فعالیت معاملاتی بسیار زیادی بوده است. اگر قیمت نزول پیدا کند، ممکن است در سطح قیمتی 0.5654 دلار مورد حمایت قرار گیرد. با این حال، سطح حمایتی بعدی نیز در سطح 0.5216 دلار قرار دارد و در صورت ادامه فروش در بازار، ممکن است قیمت به این سطح نیز کاهش یابد.

اگرچه به تازگی مومنتوم صعودی در بازار دیده شد، اندیکاتور AO زیر صفر باقی مانده است و نشان می‌دهد که خریداران نمی‌توانند فشار کافی برای معکوس کردن قیمت ایجاد کنند. اندیکاتور MACD نیز با نشان دادن هیستوگرام‌های مثبت، تغییر مثبتی را در بازار نشان می‌دهند.

در همین حال‌، واگرایی میانگین متحرک 50 روزه به افزایش فشار رو به پایین در بازار اشاره داشت. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین نیز با نوسانات منفی روبرو است، در صورت از دست رفتن سطح حمایتی، قیمت XRP ممکن است به زیر 0.6058 دلار برسد.

نتیجه از تحلیل ریپل

در زمان نوشتن مقاله، XRP به سختی سطح حمایتی خود در سطح 0.6058 دلار را حفظ کرده، اما افزایش فشار نزولی در بازار نشانه سقوط مجدد است. حمایت بعدی را می‌توان در سطح 0.5216 دلار در نظر گرفت و قیمت می‌تواند از این سطح مجددا برگشت کند. در حالی که PoC در سطح 0.5654 دلار باقی مانده است، XRP ممکن است در بلند مدت بین 0.5216 تا 0.6058 دلار نوسان کند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها