Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین‌بیس اظهار کرد که در حال آماده سازی لیست 1inch ،Enjin Coin ،NKN و Origin در 9 آوریل در بستر معاملاتی خود است. بعد از این اعلامیه تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران با عجله به صرافی‌های دیگر برای سرمایه گذاری در این کوین‌ها هجوم آورده‌اند. آلت‌کوین‌های مربوطه با بهره مندی از “اثر کوین‌بیس” بیش از 20٪ افزایش قیمت داشته‌اند. کوین‌بیس اعلام کرده است که چهار رمزارز جدید را برای معامله لیست می‌کند: 1inch ،Enjin Coin ، NKN و Origin.

کوین‌بیس در پست اخیر خود اعلام کرد که از امروز، 7 آوریل، کاربران می‌توانند 1inch ، Enjin Coin ، NKN و Origin  را به حساب‌های مربوطه خود منتقل کنند. در صورتی که ” شرایط نقدینگی فراهم شوند”، معاملات پس از دو روز، در تاریخ 9 آوریل آغاز می‌شود.

هنگامی که عرضه کافی 1INCH ،ENJ ،NKN و OGN انجام شد، همه این آلت‌کوین‌ها برای معامله در برابر بیت کوین، دلار آمریکا، یورو و پوند انگلیس در دسترس خواهند بود. پیش‌بینی می‌شود دفاتر سفارش در سه مرحله عرضه ‌شوند: فقط پس از فروش، فقط محدود و تجارت کامل. در این اطلاعیه آمده است:

اگر در هر مرحله یکی از دفاتر سفارش جدید، ارزیابی ما برای یک بازار سالم و منظم را برآورده نکند، ممکن است دفتر سفارش را برای مدت زمان طولانی‌تری در یک ایالت نگه داریم یا طبق قوانین تجارت خود معامله را متوقف کنیم.

کوین‌بیس انتشار لیست خرید خود را قبل از انتشار لیست مستقیم خود در بازار جهانی انتخاب Nasdaq در تاریخ 14 آوریل 2021 قرار داده است. اخیراً، صرافی رمزنگاری مستقر در سانفرانسیسكو، پشتیبانی معامله برای ANKR ، CRV ، STORJ و Cardano (ADA) و بسیاری دیگر را فراهم كرده است. از زمان اعلام این خبر، 1inch ،Enjin Coin ،NKN و Origin شاهد رشد سریع قیمت بوده و به معروف به “اثر کوین‌بیس”  تبدیل شده‌اند.

در زمان نوشتن این مقاله ، قیمت هر آلت‌کوین به ترتیب بیش از 20٪ ، 30٪ ، 80٪ و 35٪ افزایش یافت. حتی شاید بتوان سود بیشتری را انتظار داشت، لازم به ذکر است که افرادی که زودتر اقدام به خرید کرده اند ممکن است دارایی خود را به سرمایه گذاران خرده فروشی ناآگاه بفروشند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها