Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش 400درصدی سولانا در 6 هفته و پیشی گرفتن از دوج کوین به عنوان 7 رمزارز برتر.

قیمت سولانا همچنان در حال تسخیر قلمروهای ناشناخته است و یکی دیگر از بالاترین رکوردهای تاریخ خود یعنی 140 دلار را بدست آورد.

به جرات می توان گفت سولانا در چند هفته گذشته با رکورد های متوالی یکی از بهترین عملکردها را داشته است. آخرین افزایش قیمت سولانا طی چند ساعت گذشته، به این دارایی دیجیتال کمک کرد تا از نظر ارزش بازار از دوج کوین پیشی بگیرد.

شبکه سولانا که به عنوان یکی از سریع ترین پلتفرم های بلاک چین معرفی می شود، امروزه به خانه بسیاری از شبکه های محبوب ارز دیجیتال از جمله پروتکل های DeFi و NFT تبدیل شده است.

در 20 جولای ، قیمت سولانا به حدود 20 دلار کاهش یافته بود. در حالی که اکثر بازارها از آن زمان تا کنون 50 تا 100 درصد افزایش داشته اند، اما سولانا پس از آن به طور مداوم پیشرفت داشت و تقریباً از همه آنها بهتر عمل کرده است.

این ارز دیجیتال توانست فقط طی دو هفته ارزش خود را در برابر دلار دو برابر کند، اما سولانا پس از آن نیز همچنان صعود کرد و منجر به شکست قیمت 100 دلاری برای اولین بار در اواخر ماه اوت شد.

در حالی که این افزایش 400 درصدی فوق العاده در مدت شش هفته بود، سولانا در اینجا متوقف نشد. در 24 ساعت گذشته آخرین رکورد سولانا ثبت شد، این بار بیش از 140 دلار.

این بدان معناست که سولانا از 20 جولای 600 درصد افزایش یافته است.

چیزی که بسیار چشمگیر است افزایش قیمت این توکن از ابتدای امسال است.

قیمت سولانا در ابتدای سال 2021 حدود 1.5 دلار بود  به این معنی که بیش از 9000 درصد افزایش قیمت داشته است.

اگر کمی به عقب تر برگردیم و تاریخ را از میلادی به شمسی برگردانیم، سولانا از قیمت 0.7 دلار در فروردین 1399 به قیمت 140 دلار در شهریور 1400 دست یافت، 20/000 درصد سود در 18 ماه !

گذشته از شکستن 140 دلار برای اولین بار، سولانا از نظر ارزش بازار به هفتمین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار (بیش از 40 میلیارد دلار ارزش بازار) تبدیل شد و از ارز دیجیتال محبوب دوج کوین نیز پیشی گرفت.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها