اخبار آلتکوین‌ها

بن آرمسترانگ: دوج کوین به‌راحتی به 1 دلار می‌رسد

تحلیلگر بازار ارزهای رمزنگاری بن آرمسترانگ می‌گوید که دوج کوین به طور قطع می‌تواند به 1 دلار برسد. روز جمعه (7 مه)، فقط یک روز قبل از حضور مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live (SNL)، دوج کوین (DOGE) از سطح 0.68 دلار بالاتر رفت. تحلیلگر و تأثیرگذار ارزهای رمزنگاری، بن آرمسترانگ احساس اطمینان می‌کند که DOGE به یک دلار می‌رسد.

داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که در ساعت 21:19 در تاریخ 7 مه، در صرافی رمزنگاری بیترکس، قیمت DOGE به بالاترین قیمت روزانه 0.6850 دلار رسید. در حال حاضر، دوج کوین در حدود 0.7055 دلار معامله می‌شود که در مدت 24 ساعت گذشته 20.53٪ (در مقابل دلار آمریکا) افزایش را نشان می‌دهد. در بازه زمانی یک ساله، DOGE  14،332٪ در مقابل دلار رشد داشته است.

اوایل امروز، آرمسترانگ، مجری کانال یوتیوب “BitBoy Crypto” در مورد دوج کوین این صحبت‌ها را بیان کرد: من فکر می‌کنم که قطعا دوج کوین می‌تواند به یک دلار برسد. منظورم این است که فکر نمی‌کنم در این مرحله شکی در این باره وجود داشته باشد. من فکر می‌کنم فقط مسئله زمان است. اینکه چه مقدار بالای یک دلار خواهد رفت من فعلا در این باره بحثی نمی‌کنم. منظور این است که در مورد داشتن دوج کوین صحبت می‌کنند هدف آنها یک دلار است … هدف یک دلاری …

دوج کوین بسیار فراتر از انتظار من بازار صعودی را تجربه کرد … من آخر هفته مقداری دوج کوین خریداری کردم. واقعا عملکرد بسیار خوبی داشت، اما قطعاً چیزی نیست که من بخواهم بلند مدت در سبد خود داشته باشم … تحلیلگر زنجیره‌ای “Dilution-proof”، که برای مجله بیت کوین می‌نویسد، می‌گوید:

فعالیت در مورد دوج کوین در فروم سایت ردیت این هفته به اوج خودش رسیده است. وی در مورد ارزهای رمزنگاری LunarCRUSH ساعاتی پیش گفت که از بین 10 رمزگذاری برتر بر اساس سقف بازار، از نظر “حجم توییتر+  احساس صعودی بودن بازار”، طی هفت روز گذشته، دوج کوین در جایگاه اول قرار گرفت.

این همان چیزی است که آنالیزور و معامله گر رمزنگاری ناشناس به نام “Kaleo” در مورد پرایس اکشن اخیر دوج کوین گفته است: اگر به این موضوع نگاه نکنید و متوجه نشوید که DOGE در شرف ورود به مرحله جدید کشف قیمت است، پول را دوست ندارید. – K A L E O (CryptoKaleo)   هفتم ماه مه 2021

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا