Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد دوج کوین از میم کوین جدید بنام دوج کوین 2 تقاضا می کند نام خود را تغییر دهد. بنیاد دوج کوین با صدور بیانیه ای از پروژه کپی جدید به نام دوج کوین 2.0 (DOGE2) فاصله گرفته و خواسته های قانونی مبنی بر تغییر نام این memecoin (کوین طنز) جدید را درخواست کرد.

در نامه ای که 31 آگوست منتشر شد ، بنیاد دوج کوین ادعا می کند که وکلای حفاظت از برند را دعوت کرده است تا با توسعه دهندگان Dogecoin 2.0 تماس بگیرند تا “از جامعه دوج کوین در برابر گمراهی محافظت کنند و از نام دوج کوین در برابر سوء استفاده احتمالی محافظت کنند”.

وب سایت دوج کوین 2.0 با طفره رفتن از این موضوع بیان می کند:

“هدف دوج 2 آن است که سرمایه گذاران را در استفاده از ساختار توکنومیک بسیار پایدارتر نسبت به مدل قبلی خود افزایش دهد.”

در نامه بنیاد دوج اضافه شده است که علاقه مندان به دوج کوین یا “Shibes” نگرانی هایی را در مورد پروژه جدید ابراز کرده اند.

در این نامه بنیاد دوج کوین، بنیاد دوج 2 را متهم می کند که نام تجاری و شهرت دوج کوین را برای مزیت انتخاب کرده است.

Dogecoin 2.0 در آغاز ماه مه در شبکه زنجیره ای هوشمند Binance راه اندازی شد. دوج 2 در حال حاضر پس از افزایش قیمت بیش از 100 درصدی در 24 ساعت با کمتر از 100000 دلار حجم روزانه ، 0.04 دلار معامله می شود.

این بیانیه عمومی تنها چند هفته پس از بازسازی رسمی بنیاد Dogecoin پس از 6 سال وقفه منتشر می شود. این بنیاد از توسعه دهندگان اصلی و پروژه هایی که روی دوج کوین کار می کنند پشتیبانی می کند و چهره های برجسته بازار ارز دیجیتال از جمله ویتالیک بوترین بنیان‌گذار اتریوم و ایلان ماسک مدیرعامل تسلا از این بنیاد حمایت کرده اند.

دوج کوین از آغاز سال 2021 شاهد افزایش قیمت و محبوبیت زیادی بوده است. به گفته کوین جکو، قیمت دوج در ماه مه به بالاترین سطح خود یعنی 0.68 دلار رسید ، قبل از اینکه بیش از 73 درصد از ارزش خود را در دو ماه آینده کاهش دهد و 0.18 دلار پایین را آزمایش کند. دوج در حال حاضر پس از افزایش 50 درصدی در ماه اوت با قیمت 0.30 دلار در حال تغییر است.

در این بین تعدادی دیگری از ارزهای دیجیتال با موضوع سگ ظاهر شده است که از شهرت اخیر دوج کوین برخوردار شده اند ، از جمله DogeCash ، UnderDog و Doge Token. بر اساس گزارش CoinGecko ، موفق ترین آن ها، شیبا اینو است که 3.64 میلیارد دلار سرمایه در بازار جمع آوری کرده است تا به عنوان چهل و ششمین دارایی بزرگ بازار ارز دیجیتال شناخته شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها