اخبار آلتکوین‌ها

بهبود دوج کوین با کمک ایلان ماسک و خالق کاردانو

خالق کاردانو می‌خواهد به ایلان ماسک کمک کند تا دوج کوین را بهبود دهند.

مقاومت در برابر کوانتوم، قراردادهای هوشمند و معاملات سریع: چارلز هوسکینسون طرح خود را برای رفع دوج کوین به اشتراک می‌گذارد.

مدیر عامل IOHK، چارلز هوسکینسون، یک ویدیویی توضیحی گام به گام را برای ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، ضبط کرده است تا به او کمک کند که دوج کوین Dogecoin را بهبود بخشد.

هوسکینسون پیشنهاد می‌کند که ارز رمزنگاری دوج کوین باید اسکریپت را جایگزین با Prism جایگزین کند، که می‌تواند تا 10 هزار تراکنش در ثانیه را به دست آورد.

پروتکل Prism به عنوان یک تلاش مشترک بین MIT، استنفورد و سایر دانشگاه‌ها ایجاد شده است.

هوسکینسون برای حفظ مقاومت در برابر دوج کوین  ASIC، الگوریتم HashCore را پیشنهاد می‌کند که هدف آن ایجاد دسترسی، کارآیی و رقابت پذیری بازار استخراج با تاکید بر منابع محاسباتی است.

خالق کاردانو همچنین به نظریه هش کردن بالون دن بونه و ایده بازنگری در اهداف دشوار برای ایجاد یک سیستم “بسیار منطقی‌تر” اشاره کرده است.

علاوه بر این، هوسکینسون اظهار داشت که دوج کوین باید در برابر کوانتوم مقاوم باشد، به همین دلیل پیشنهاد می‌کند که طرح‌های امضای مبتنی بر هش اضافه شود.

با کمک ErgoScript ، دوج کوین می‌تواند قراردادهای هوشمند داشته باشد.

دوج کوین (نگرش ایلان)؟

همانطور که در U.Today گزارش شده است، ماسک پیشنهاد داد مقیاس دوج کوین با افزایش ده برابری اندازه بلوک آن، در میان سایر اصلاحات عمده وجود داشته باشد.

این پیشنهاد ضمن تحسین اعضای جامعه دوج کوین ، که ماسک برای آنها مانند پاپ فرانسیس برای کاتولیک‌هاست، مورد انتقاد شدید دارندگان بیت کوین قرار گرفت که این میلیاردر را متهم بی اعتبار کردن بیت کوین و تلاش برای ایجاد نسخه خود از توکن‎های شوخی کرده اند.

برخی از توسعه دهندگان بزرگ در فضای رمزنگاری توصیه کردند که ماسک به پرتاب موشک پایبند باشد، همچنین پیتر تاد توضیح داد که برنامه مقیاس گذاری ماسک در نهایت اجماع را شکسته است:

فاصله بلوک دوج کوین در حال حاضر فقط 60 ثانیه است. این مقدار به اندازه کافی کوتاه است و ماینرهای بزرگتر در حال حاضر یک مزیت سود بزرگتری نسبت به کوچکترها دارند. یک فاصله بلوک شش ثانیه‌ای با بلوک‌های 10 مگابایتی فقط اجماع را می‌شکند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا