Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس یکی دیگر از توکن سوزی‌های بزرگ خود را انجام داد.

صرافی ارز دیجیتال بایننس از اتمام شانزدهمین دور از سوزاندن توکن BNB خبر داد.

بایننس تقریبا 1.3 میلیون توکن که مجموعاً 393 میلیون دلار ارزش دارند را سوزانده است.

پس از راه اندازی توکن اصلی خود، بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم معاملات گزارش شده تا به حال نیمی از توکن‌های در گردش خود را سوزانده است.  (100 میلیون بایننس کوین).

طبق نسخه اولیه وایت پیپر بایننس کوین، بایننس قبلاً 20 درصد از سود سه ماهه خود را سوزانده است. با این حال، از تابستان گذشته، دیگر چنین اتفاقی نیفتاده است.

در نسخه فعلی وایت پیپر آن آمده است که تعداد توکن‌هایی که بایننس هر سه ماهه می‌سوزاند با توجه به حجم معاملات رمزنگاری به رمزنگاری آن بر روی پلتفرم که در سه ماهه قبل ثبت شده‌اند تعیین می‌شود.

هر سه ماه، ما BNB را بر اساس حجم معاملات رمزنگاری به رمزنگاری خود بر روی پلتفرم می‌سوزانیم تا زمانی که 50٪ از کل بایننس کوین را از چرخه خارج کنیم.

سه ماهه گذشته، بایننس با رکورد شکنی مقدار 595 میلیون دلار بایننس کوین را سوزاند. مدیر عامل FTX سام بانكمن-فرید حدس می‌زند كه سود این صرافی برای آن سه ماه می‌تواند به 750 میلیون دلار برسد.

درصد سوزاندن سه ماهه دوم هنوز نامشخص است زیرا بایننس چنین اعدادی را به طور عمومی فاش نمی‌کند.

بایننس در این باره در پست وبلاگ خود در ژانویه نوشت، که سرعت بخشیدن به روند توکن سوزی امری ضروری بود. در غیر این صورت، رسیدن به هدف فوق الذکر یعنی از بین بردن نیمی از کل توکن‌های در گردش، 27 سال زمان نیاز داشت.

بدون افزایش قیمت

با حذف دائمی توکن‌های بومی خود از گردش، بایننس مقدار توکن‌های باقیمانده را محدودتر می‌کند.

توکن سوزی بایننس کوین بدون شک باعث صعود قیمت این توکن می‌شود. در حال حاضر قیمت این توکن در صرافی بایننس یو اس در سطح قیمتی 302 دلار ثابت است.

BNB

با این وجود، بایننس کوین همچنان یکی از بهترین عملکردها را در بین ارزهای دیجیتال در سال 2021 از خود نشان داده است. از ابتدای سال جاری، حتی با وجود افت 56 درصدی از بالاترین سطح خود در ماه مه، 753 درصد سودآوری برای سرمایه گذاران خود داشته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها