Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل بایننس، چانگ‌پنگ ژائو اعلام کرده است که 40٪ از 200 میلیون ارز BNB عرضه شده در طول عرضه اولیه بایننس کوین در سال 2017 که به تیم بایننس تعلق را قصد دارد بسوزاند. در یک پست توییتری، ژائو اظهار داشت که تیم صرافی در نهایت تمام توکن‌های اختصاص یافته BNB را می‌سوزاند. این 80 میلیون کوین BNB معادل تقریباً 37 میلیارد دلار است و به جای فروش همراه با سود، یدون سود سوزانده خواهد شد.

سی‌زد گفت: تیم بایننس 40٪ از کل عرضه BNB طی روزهای عرضه اولیه اختصاص داده بود که ارزش آن حدود 37 میلیارد دلار (قیمت روز) است. ما تاکنون حتی یک BNB آن را هم نفروخته‌ایم و هرگز قصد فروش آن را نداریم. همه را می‌سوزانیم. – CZ  بایننس (@ cz_binance) 18 آوریل 2021

صرافی بایننس عرضه اولیه کوین (ICO) به میزان 100 میلیون BNB خود را در 21 ژوئیه 2017 به پایان رساند. تمام توکن‌های BNB قبل از ICO ایجاد شده و در مدت 20 روز فروخته شدند. در زمان نوشتن این خبر، BNB با قیمت 490 دلار معامله می‌شود که طی 24 ساعت گذشته 10.2 درصد کاهش داشته است.

این اعلامیه بایننس پس از آن است که این صرافی یک شبکه بلاکچین را راه اندازی کرده است. این شبکه قصد دارد برای به دست آوردن سهمی از امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) با اتریوم رقابت کند.

“این شبکه بر روی چندین پلتفرم دیفای ساخته شده بر روی  BSC (بایننس اسمارم چین) استفاده می‌شود که راه حل‌های پرداخت مالی را ارائه می‌دهند. با رشد BSC، افراد بیشتری از BNB استفاده می‌کنند و هرچه کاربرد بیشتری داشته باشد، ارزش بیشتری پیدا می‌کند.”

استفاده از سیستم دیفای در چند ماه گذشته افزایش یافته است و این صنعت ممکن است توکن‌های BNB را بیشتر تقویت کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها