اخبار آلتکوین‌ها

رقابت ارز چیلیز ، انجین و تتا با برترین آلتکوین‌ها

حجم کل معاملات روزانه NFT‌ها از فوریه 2021 به طور مداوم افزایش یافته است. این رقم در مارس 2021 به بالاترین میزان خود رسیده است. حجم معاملات آنها با قیمت و بازگشت سرمایه (ROI) رابطه مستقیمی دارد.

در حال حاضر توکن‌های برتر مانند تتا ، انجین ، چیلیز  ، مانا و فلو در حال تثبیت قیمت هستند. در مورد قیمت تتا ، قیمت بیش از دو هفته است که عمدتا بین 11.5 تا 13.4 دلار محدود شده است. در حال حاضر، تتا با قیمت 12.11 دلار معامله می‌شود و حجم معاملات در صرافی‌ها در حال کاهش است، و این امر به وارد شدن به مرحله تثبیت قیمت در هفته بعد اشاره دارد. قیمت تقریبا 5٪ کاهش یافته است و تتا در حال حاضر در منطقه خرید است.

برای دارندگانی که تمایل دارند بیش از 90 روز نگهداری کنند، می‌توان انتظار داشت که بازدهی بیش از 500٪ را براساس سابقه پرایس‌اکشن داشته باشد. تتا کمتر از 15 روز پیش به اوج قیمتی خود رسید و از آنجا که براساس نمودار قیمت خود در حال تثبیت قیمت است، ممکن است زمان ایده‌آل برای ورود معامله گران باشد.

توکن دیگری که در حال تثبیت قیمت است کوین انجین است. 94٪ از دارندگان ENJ  در سطح قیمت فعلی در سود هستند. احساسات بازار خنثی است اما حجم معاملات نزدیک به 60 درصد کاهش یافته است. میزان دارندگان بزرگ در حال حاضر 67٪ است، با افزایش این تعداد انتظار می‌رود قیمت افزایش یابد.

بر اساس نمودار قیمت بالا، معامله‌گران می‌توانند انتظار کاهش قیمت در مارس 2021 را داشته باشند. وقتی صحبت از سایر توکن‌ها مانند چیلیز ، MANA و FLOW می‌شود، سرمایه بازار بر بازده NFT تأثیر داشته است.

ارز چیلیز یکی از برترین توکن‌ها است که در مارس 2021 بازدهی بالایی داشته است و پس از آن آئودیوس، Ecomi ،Origin ،coin Enjin و Decentraland قرار دارند. بر اساس گزارش کراکن، سرمایه بازار این توکن‌ها مستقیماً به افزایش قیمت مربوط می‌شود.

بازده بالای برخی از NFT‌های هنری برجسته قابل توجه است که تأثیر زیادی داشته است. قطعه‌های برجسته هنری نمادی از هنرمند برجسته خیابانی بنکسی که منتشر و تبدیل به یک NFT شد، پادشاهان لئون اولین گروه موسیقی بود که آلبوم خود را بصورت NFT منتشر کردند، جاستین سان اولین توئیت جک دورسی را به قیمت 500000 دلار خریداری می‎کند، هنرمند دیجیتال بیپل یک NFT را به مبلغ 69،000،000 دلار از طریق خانه حراجی کریستی به فروش می‌رساند و غیره.

این NFTهای برجسته منجر به ایجاد یک روند واحد شده که از توکن‌های برتر ظهور می‌کنند، تقاضا و احساسات صعودی را در بین معامله‌گران و مجموعه داران هنری افزایش می‌دهد. از 10 کوین NFT بزرگ از نظر سرمایه بازار، میانگین و میانه بازدهی ماه مارس به ترتیب 404٪ و + 343٪ بود. بهترین آنها چیلیز بود و به دنبال آن MANA و FLOW به ترتیب با 329٪ و 65٪ به عنوان رقبا ظاهر شدند.

در مورد MANA، حجم معاملات نزدیک به 40 درصد کاهش یافته است، این توکن NFT نیز به سمت تثبیت قیمت در حرکت است. در مورد FLOW، بیش از 20٪ کاهش یافت. این دو توکن NFT نیز در حال تثبیت قیمت هستند، این دو کوین نیز در نقطه خوبی برای خرید هستند برای معامله‌گرانی که انتظار دارند NFT را قبل از شروع موج بعدی صعودی برای توکن‌های برتر NFT بخرند.

بر اساس روند و پرایس اکشن در ماه مارس و 10 روز اول آوریل، معامله گران می‌توانند توکن‌های NFT مانند THETA ،CHZ ،MANA ،FLOWو ENJ را زیر نظر داشته باشند، زیرا بازدهی آن‌ها در یک بازه زمانی کوتاه با بالاترین آلت کوین‌هایی که بازدهی دو رقمی دارند مانند ADA ، XRP ، LINK ، NPXS ، HOT می‌تواند رقابت کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا