اخبار بیت کوین

خروج 12 هزار بیت‌کوین از کوین‌بیس جهت هودلینگ

11،800 بیت کوین توسط موسسات از کوین بیس به فضای ذخیره سازی سرد منتقل شده است. داده‌های ارائه شده توسط CryptoQuant و Whale Alert نشان می‌دهد که در طی سیزده ساعت گذشته، یک نهاد سازمانی 11827 بیت کوین را در صرافی بزرگ کوین‌بیس مستقر در ایالات متحده خریداری کرده و آن را به یک مکان ذخیره سازی سرد منتقل کرده است.

670.9 میلیون دلار بیت کوین از کوین بیس برداشته شده است

CIO Moskov Capital نمودار CryptoQuant را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد موسسات سرمایه گذاری سهام بیت کوین را نگه داری می‌کنند و مصمم هستند که آن را در بلند مدت نگه داری کنند. 11،827 بیت کوین برداشت شده از Coinbase Pro معادل 670،995،053 دلار است. این معامله توسط سرویس Whale Alert تأیید شده است که انتقال‌های بزرگ رمزنگاری را ردیابی می‌کند.

اخیراً، دو غول بزرگ بانکی (گلدمن ساکس و جی پی مورگان) برنامه‌های خود را برای ارائه خدمات به مشتریان بزرگ خود اعلام کرده‌اند. گلدمن ساکس به مقدار 2.5 درصد از ارزش خالص مشتری اجازه می‌دهد تا در بیت کوین سرمایه گذاری کند. با این حال، تحلیلگران جی پی مورگان همچنین پیش بینی کرده‌اند که اتریوم احتمالاً بهتر از بیت کوین عمل خواهد کرد.

بیت کوین خط 58،400 دلار را لمس می‌کند

در تاریخ 30 آوریل، بیت کوین دو کندل سبز ساعتی را ثبت کرد که آن را از سطح 53000 دلار به منطقه 57000 دلار رساند و این ماه را با رنگ سبز بست. در اوایل امروز، بیت کوین کمی بالاتر رفت و سطح 58،400 دلار را لمس کرد، اما بلافاصله برگشت. در زمان نوشتن مقاله، بیت کوین در صرافی کراکن با قیمت 57،659 دلار معامله می‌شود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا