Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با افت قیمت بیت کوین به زیر 30 هزار دلار و فروش ماینرها، نهنگ‌ها این کوین را حفظ کرده‌اند.

طبق نمودارهای ارائه شده توسط شرکت های معروف تحلیلی، ماینرها بیت‌کوین‌های خود را می‌فروشند، معامله گران موقعیت‌های بلند مدت خود را بسته‌اند، اما نهنگ ها هنوز در حال خرید بیت کوین هستند.

نمودارهای ارائه شده توسط شرکت‌های CryptoQuant و Glassnode نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت کوین در حال خرید بیت کوین از ماینرهایی هستند که در حال فروش بیت کوین‌های خود هستند.

استخراج کنندگان BTCهای خود را می‌فروشند

اطلاعات ارائه شده توسط روزنامه نگار ارزهای دیجیتال چینی، کالین وو، که اخبار مربوط به بلاکچین ، ارزهای دیجیتال و صرافی‌ها را پوشش می‌دهد، می‌گوید که استخراج کنندگان بیت کوین در ماه گذشته مقادیر زیادی BTC فروخته‌اند: 60 بیت کوین و حدود شش بار.

مبلغ BTC انتقال داده شده به صرافی‌ها در سه روز پیش، در 17 ژوئیه به طور متوسط ​​به 98.6 رسید. این روزنامه نگار تأکید کرد که این بیشترین مقدار از 3 نوامبر سال گذشته است.

اطلاعات ارائه شده توسط وو بر اساس نمودار اخیر ارائه شده توسط کریپتوکوانت بود.

نهنگ‌ها 1.7 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده‌اند

مدیر دارایی شرکت کپیتال موسکووسکی نمودار گلس نود را در مورد خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

این نمودار نشان می‌دهد که میزان BTC ذخیره شده در کیف پول‌هایی با 1000 تا 10000 بیت کوین اخیراً افزایش یافته است و 57،000 بیت کوین به این کیف پول‌ها اضافه شده است. این مبلغ معادل 1،698،126،900 دلار است.

این اقدام فشار فروش ناشی از صحبت‌های ایلان ماسک و سرکوب‌های دولت چین را خنثی کرده است.

بیت کوین به زیر 30000 دلار می‌رسد

در نتیجه یک اصلاح عمده، بیت کوین نتوانست سطح حمایتی قوی 30،000 دلاری را حفظ کند و در زمان نوشتن این خبر، بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت آن برابر با 29816 دلار بود.

کالین وو در یک توییت اظهار داشت که، طبق داده‌های سرویس تجزیه و تحلیل Bybt، فقط در مدت یک ساعت 135 میلیون دلار بیت کوین نقد شده است.

بیشترین فروش در صرافی Bybit صورت گرفت، که 4.51 میلیون دلار بیت کوین در آن به فروش رسید.

اعتقاد بر این است که دلیل عمده افت قیمت بیت کوین اصلاح اخیر بازار سهام است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها