اخبار بیت کوین

تثبیت قیمت بیت کوین پس از اصلاح شدید قیمت

به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین پس از تصحیح شدید تثبیت می‌شود. بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان ممکن است پس از برخورد آشکار چین با رمزنگاری‌ها و افت قیمت شدید دیروز، دامنه معاملات جدیدی پیدا کرده باشد، تا مقداری از ضررهای تقریباً 30 درصدی را که سرمایه گذاران روز چهارشنبه متحمل شده بودند را برگرداند.

بیت کوین درست بعد از ساعت 9 صبح به وقت نیویورک به پایین‌ترین سطح 30،000 دلار آمریکا فروخته شد، اما از ساعت 11.25 صبح روز پنجشنبه در هنگ کنگ با 38612 دلار آمریکا معامله شد.

اتریوم، نزدیکترین رقیب بیت کوین در فضای رمزنگاری، روز چهارشنبه 40٪ از ارزش خود را از دست داد و قبل از اصلاح از سطح قیمت 2466 دلار از 11.25 صبح روز پنج شنبه در هنگ کنگ، کمی بالاتر از 2000 دلار معامله می‌شود.

فروش دیوانه وار در روز چهارشنبه باعث خارج از دسترس شدن موقت صرافی‌های رمزنگاری بزرگ، از جمله کوین بیس و بایننس شد.

بیت کوین اخیراً حرکات عظیمی را در قیمت خود مشاهده کرده است زیرا بنیانگذار تسلا، ایلان ماسک، در یک سری تویت‌ها در مورد ارز رمزنگاری شده بصورت داغ و سرد صحبت کرده است. دیروز ماسک به نظر می‌رسید که برای نجات این ارز رمزنگاری شده با اظهاراتی که نشان می‌دهد او همچنان به حفظ بیت کوین خود ادامه می‌دهد، نجات دهد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا