Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بیت کوین اخیراً از دستاوردهای چشم‌گیر برخوردار شده است و برای اولین بار 40،000، 50،000 و 60،000 دلار در سال جاری تجربه کرده است. ارقام CoinDesk نشان می‌دهد که بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن از سطح قیمت‌های ذکر شده، از یک بازه قدرت برخوردار بوده و از 5 مارس در روند صعودی با معامله 50 هزار دلار معامله می‌شده.

از آنجا که بیت‌کوین  بیش از یک هفته در بالای سطح کلیدی و روانشناختی در حال نوسان است، چندین کارشناس بازار برخی تحلیل‌های تکنیکال خود را بیان کرده‌اند. ویلیام نوبل، تحلیل‌گر ارشد تکنیکال پلتفرم تحقیقاتی Token Metrics، صراحتاً آن را بیان كرد و اظهار داشت: BTC حمایت محكمی برای بیش از 50 هزار دلار ایجاد كرده است.

وی گفت: بازیکنان بزرگ خود را برای خرید درست زیر 55 دلار آماده می‌کنند. 54k و 55k دلار واقعا سطوح حمایت خوبی هستند. یوری آنوسوف، رئیس تجارت شرکت نگه‌داری دارایی‌های دیجیتال Anchorage، بر مقاومت‌پذیری اخیر این ارزدیجیتال تأکید کرد. وی اظهار داشت: پس از آخرین عبور از $ 50000 در آخرین بار در تاریخ 8 مارس، بالاتر از  54000$ حمایتی را نگه داشته‌ایم و طی 10 روز گذشته 5 بار جداگانه از آن رد شده‌ایم.

چاد استینگلاس، رئیس معامله در شرکت دارایی‌های دیجیتال CrossTower، ورودی مشابهی را ارائه داد. وی اظهار داشت: BTC در حال ساخت منطقه حمایتی در محدوده 53 هزار دلار است كه یك یا دو بار مورد چالش قرار گرفته است استینگلاس خاطرنشان کرد: موسسات و سایر خریداران بزرگ از دو هفته گذشته در نزدیکی آن سطح جمع شده‌اند.

وی اظهار داشت که زیر سطح 53،000 دلار، بیت کوین پشتیبانی دارد که قبلاً در حدود 47،000 $ ایجاد شده بود. استینگلاس اضافه کرد که او مقاومت در برابر بالاترین قیمت بیت کوین را بین 61،000 تا 62،000 $ می‌بیند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها