Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

80 میلیارد دلار از ارزش بازار رمزارزها پودر شد

سقف بازار ارزهای رمزنگاری شده پس از ریزش بیتکوین و دیگر آلتکوین ها در چند ساعت گذشته به میزان 1.8 تریلیون دلار کاهش یافته است.
پس از شنبه نسبتاً مثبت، خرس‌ها به بازار بازگشتند و قیمت بیت کوین را به زیر 41000 دلار رساندند. آلتکوین ها نیز بسیار آسیب دیده‌اند و اتریوم به زیر 2800 دلار کاهش یافته است.

سقوط بیت کوین به زیر 41 هزار دلار

به جرات می‌توان گفت که چند روز گذشته برای ارز شماره یک بازار اصلا خوب نبود. این دارایی تا روز جمعه عملکرد خوبی داشت، زمانی که مجموعه جدیدی از بیانیه‌های ممنوعیت چینی آن را به سمت پایین سوق داد. بیت کوین در عرض چند دقیقه از بالای 45000 دلار به زیر 41000 دلار سقوط کرد.

BTC از روز شنبه برای بازیابی ارزش خود استفاده کرد و به بالای 43000 دلار رسید. با این حال، این تلاش ماندگار نبود و بیت کوین مجددا به زیر آن سطح بازگشت.

BTC تقریباً 42000 دلار برای یک روز معامله شد تا خرس‌ها یک بار دیگر کنترل بازار را بدست گرفتند. این بار بیتکوین تا 40800 دلار کاهش یافت. در حال حاضر BTC چند صد دلار بازیابی کرده است، اما هنوز در حدود 1.3 درصد در روز کاهش یافته است.

لازم به ذکر است سرمایه بازار بیت کوین دوباره به زیر 800 میلیارد دلار کاهش یافته، اما تسلط آن بر آلتکوین‌ها به 43 درصد نزدیک شده است زیرا آلتکوین‌ ها نیز ریزش اساسی را تجربه کرده‌اند.

دریای سرخ در خیابان آلتکوین‌ها

همانطور که در بالا ذکر شد، آلتکوین ها حتی بدتر از رهبر خود (بیتکوین) عمل کرده‌اند. قیمت اتریوم از دیروز 3 درصد دیگر از ارزش خود را از دست داده و هم اکنون کمتر از 2800 دلار است. کاردانو، تنها آلتکوین با کلاه سبز بزرگ دیروز ، امروز با 5 درصد کاهش به 2.17 دلار رسید.

ریپل و دوج کوین ضررهای مشابهی را متحمل شده‌اند. بایننس‌کوین، سولانا، پولکادات، آوالانچ و ترا در یک روز حتی بیشتر ریزش داشته‌اند. در نتیجه، قیمت BNB 320 دلار، SOL 126 دلار، DOT 27 دلار، AVAX 63 دلار و LUNA 34 دلار است.

به غیر از شبکه سلر، که بار دیگر دو رقمی شده است، اکثر آلتکوینهای پایین و متوسط ​​با خونریزی مواجه شده اند.

%Huobi Token -16% – Filecoin -12% – Celo -11% – Fantom -11% – THORchain -10 – و %Arweave -10 چند نمونه هستند.

سقف بازار ارزهای دیجیتال از روز جمعه به 1.8 تریلیون دلار کاهش یافته است.

شما آینده بازار را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها