Categories
اخبار فناوری‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیان‌گذار کاردانو ، چارلز هاسکینسون، افکار خود را در مورد متاورس و اینکه چگونه پیوند آن با فضای ارزهای دیجیتال اخیرا توجه او را جلب کرده است، به اشتراک گذاشت.

در گفتگوی انحصاری با تونی ادوارد در پادکست Thinking Crypto که در 16 نوامبر پخش شد، از هاسکینسون پرسیده شد که نظر او درباره متاورس با توجه به افزایش صحبت‌ها در مورد واقعیت مجازی چگونه خواهد بود.

در این یادداشت، چارلز هاسکینسون ریاضی‌دان نشان داد که رابط‌ها در حال تغییر هستند و اپل سرمایه‌گذاری زیادی روی واقعیت مجازی می‌کند. به گفته او، به احتمال زیاد تا سال 2025 عینک اپل وجود خواهد داشت و زمانی که این اتفاق بیفتد، سامسونگ نسخه خود را توسعه خواهد داد و انقلاب واقعیت مجازی ترکیبی در راه است.

متاورس بر روی جهان فیزیکی قرار خواهد گذاشت

چارلز تأکید کرد که این پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی، معناشناسی و رابط‌ها نشان می‌دهد که وب 3.0 فقط یک لایه نازک نیست، بلکه یک لایه عمودی است که متاورس در بالای آن زندگی می‌کند. او گفت:

می‌توانید ویژگی‌های دیجیتالی را بر روی دنیای فیزیکی قرار دهید، مثلاً وقتی به ساختمانی مانند رستوران نگاه می‌کنید، روی عینک، واقعیت افزوده به شما نشان می‌دهد چه ساعتی باز می‌شود چه ساعتی بسته می‌شود یا می‌توانید به طور کامل وارد دنیای دیجیتال شوید. یک تجربه واقعیت مجازی.”

فیس بوک و متاورس

قابل ذکر است، در عرض یک هفته از زمانی که فیسبوک، یکی از شرکت‌های تابعه متا پلتفرم، تغییر نام خود را اعلام کرد، ارزش اکثر توکن‌های متاورس افزایش یافت. اگرچه به نظر می‌رسد که توکن‌های رمزنگاری و غیرقابل تعویض (NFT) در ایجاد متاورس توسط متا نقشی ایفا می‌کنند، اما جامعه کریپتو از این موضوع خشنود نیست.

هاسکینسون گفت Metaverses واقعا جالب است. آن یک چیز واقعیست و یک حقه نیست. شما نیاز به کریپتو دارید تا اساساً یک مدل اعتماد و کمبود را در آن قرار دهید، همانطور که به دیجیتالی کردن موارد فیزیکی مانند پول ادامه می‌دهید. متاورس در پنج تا ده سال آینده تبدیل به یک دسته محصول عظیم برای ارزهای دیجیتال خواهد شد.

با NFT ها که نشان دهنده مالکیت دارایی‌ها در یک متاورس مجازی است که توسط افرادی که از آن استفاده می‌کنند، نگهداری می‌شود، توسعه دهندگان قصد دارند فراتر از بازی به حوزه‌هایی مانند مد، معماری، کنسرت‌های مجازی و اجراها بروند تا یک متاورس مبتنی بر بلاک چین بسازند که به عنوان یک جامعه عمل کند. بازاری برای توسعه دهندگان برای فروش محصولات دیجیتال و تجربه بازی.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها