اخبار بیت کوین

مدیرعامل سلسیوس: قیمت بیت کوین تا پایان سال 100هزار دلار خواهد شد

مدیر عامل سلسیوس می‌گوید: بیت کوین در سال 2021 به 100 هزار دلار می‌رسد و نگهداری آن را به جای فروش آن پیشنهاد می‌کند. مدیر عامل شرکت وام دارایی دیجیتال Celsius Network، الکس مشینسکی پیش بینی کرده است که بیت‌کوین تا پایان سال 2021 به 100000 دلار می‌رسد و سرمایه‌گذاران را از خرج کردن این دارایی منصرف می‌کند.

مشینسکی هنگام مصاحبه با Kitco News تأیید کرد که بیت کوین ذخیره با ارزشی است که ارزش آن هر ساله افزایش می‌یابد. با وجود ابراز تردید، مشینسکی خاطر نشان می‌کند که بیت کوین به عنوان نوعی روش پرداخت در حال رشد است.

وی دارندگان رمزارزها را فراخوانی کرد تا از تسلا یاد بگیرند که به مشتریان امکان خرید اتومبیل با بیت‌کوین را می‌دهد. وی اضافه می‌کند که تسلا (NASDAQ: TSLA) قصد دارد این دارایی را ذخیره کند، که نشان می‌دهد قیمت آن در آینده افزایش می‌یابد.

پیش بینی می‌شود بیت کوین در پایان سال 100000 دلار باشد

علاوه بر این، مشیبسکی اشاره کرد که فضای رمزارزها محرک بالقوه‌ای برای رشد بیت کوین است. وی رویدادهایی مانند ترویج «کوین‌بیس» در بین عموم را به عنوان یکی از عوامل اصلی در این زمینه ذکر کرد. مشینسکی خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین تثبیت شده و به طور بالقوه تا پایان سال حدود 100000 دلار افزایش خواهد یافت.

کوینبیس در بین عموم ترویج پیدا خواهد کرد. من فکر می‌کنم میلیون‌ها نفر وقتی آن را در اخبار بشنوند وجود خواهد داشت و همه آنها حسرت می‌خورند و می‌گویند من پنجره را از دست داده‌ام و یا از اینکه بیشتر نخریده‌اند حسرت می‌خورند. فکر می‌کنم کمی مکث داریم. فکر می‌کنم تا 160،000 دلار می‌رویم اما سال را زیر 100،000 دلار به پایان می‌رسانیم یا سال را با 90،000 تا 100،000 دلار به پایان می‌رسانیم. بنابراین هنوز اتفاقات زیادی وجود دارد، اما من بیت کوین را بالاتر می‌بینم.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا