Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

این پیش بینی در مورد قیمت بیت کوین واقعا ترسناک است. اگر این پیش بینی واقعا درست باشد چه اتفاقی می‌افتد؟

قیمت بیت کوین باز هم در یک منطقه بسیار مهم معامله می‌شود که ممکن است هر لحظه شکست رو به بالا یا پایین اتفاق افتد.

با در نظر گرفتن سناریوی حاضر، ممکن است بیت کوین شاهد رکود قابل توجهی باشد زیرا الگوی شکل گرفته به سمت یک نزول شدید قیمت است.

قیمت بیت کوین با صعود بیش از حد خود و پذیرفته شدن در بخشهای مختلف، فضای رمزنگاری را شگفت زده کرد. با این حال، در چند وقت اخیر، این ارز دیجیتال شاهد از دست دادن کاربران خود بود زیرا بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر رشد قیمت‌های بیشتری را تجربه کردند. بنابراین افزایش قیمت بیت کوین با محدودیت‌هایی روبرو شد.

قیمت بیت کوین در حال حاضر در آستانه شکل گیری الگوی “سر و شانه” است و شکسته شدن خط گردن، قریب الوقوع است. یک تحلیلگر پیش بینی کرده است که در صورت شکستن خط گردن، قیمت به سرعت به زیر سطح 34000 تا 35000 دلار نزدیک شود.

طبق نمودار ارسال شده توسط این تحلیلگر، قیمت بیت کوین ممکن است در روزهای آینده روند نزولی را تجربه کند. جالب اینجاست که قیمت قبلا یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده بود و با شکستن خط گردن، قیمت بالاتر از 37000 دلار رسید. و از این رو اگر روندهای مشابه تکرار شود، سقوط بیت کوین قریب الوقوع است.

با این حال، انتظار می‌رود که قیمت مرحله تعیین کننده‌ای را طی کند و در نهایت قسمت بیشتری از ارزش خود را از دست بدهد. همانطور که توسط تحلیلگر Crypto Dog ذکر شده است، نمودار قیمت روزانه شکل گیری یک اوج پایین‌تر را نشان می‌دهد. همچنین قیمت بسیار سخت تلاش می‌کند تا سطح پشتیبانی اولیه خود را در حدود 36658 دلار حفظ کند.

در بدترین حالت، اگر قیمت بیت کوین نتواند این سطح را حفظ کند و حرکت خود را از دست بدهد، ممکن است به سطح پایین‌تر 32133 دلار برسد و یا حتی ممکن است به زیر 30،000 دلار برسد. در مجموع، قیمت BTC در مناطق محوری در حال نوسان است و به نظر می‌رسد نزول قیمت بیت کوین حتمی باشد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها