Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، از ریپل در مبارزه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده حمایت کرده است. در مجموعه‌ای از توییت‌های اخیر، آرمسترانگ می‌نویسد که پرونده این شرکت ظاهراً “بهتر از حد انتظار” پیش می‌رود.

آرمسترانگ تاکید کرد که انجام حملات علیه صنعت کریپتو و آسیب رساندن به سرمایه گذاران “از نظر سیاسی کاری غیرمحبوب” است. رئیس بزرگترین صرافی آمریکا سپس صحبت‌های مکرر ریپل را در مورد آسیب رساندن SEC به مصرف کنندگان به جای محافظت از آنها، کانالیزه کرد و گفت:

طنز این است که افرادی که ظاهراً از آنها محافظت می‌کنند، همان‌هایی هستند که به آنها حمله می‌کنند.

شایعات لیست شدن مجدد XRP در صرافی کوین بیس

جامعه کاربری XRP معتقد است که برایان آرمسترانگ می‌تواند به لیست مجدد این ارز دیجیتال کمک کند. توییت‌های آرمسترانگ به ناچار شایعاتی را در مورد اینکه Coinbase به طور بالقوه XRP را در پلتفرم خود فهرست می‌کند، جان تازه‌ای داد.

پس از طرح دعوی SEC علیه ریپل در 19 ژانویه، که باعث کاهش شدید قیمت XRP شد، صرافی کوین بیس معاملات آنرا به حالت تعلیق درآورد. اما پس از اینکه جفت‌های معاملاتی XRP در ماه گذشته در اپلیکیشن موبایل کوین بیس ظاهر شدند، شایعات لیست مجدد ریپل در کوین بیس در رسانه‌های اجتماعی آغاز شد، اما آنها نهایتا این موضوع را یک باگ نرم افزاری معرفی کردند.

علیرغم مشکلات قانونی، XRP همچنان مقاوم است و مایک نووگراتز، غول رمزارز اخیراً اشاره کرده است که ارزش این ارز دیجیتال از زمان ثبت شکایت آژانس، سه برابر شده است:

ارزش XRP در واقع از زمان اقدامات SEC تقریباً سه برابر شده است، سقوط نکرده است. این گواهی بر این واقعیت است که هنگامی که جوامعی با منافع مشترک شکل می‌گیرند، شکست ناپذیر می‌شوند. مایک نووگراتز (@novogratz) 17 اکتبر 2021

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها