Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عامل شرکت ریپل ، برد گارلینگهاوس، در مورد درگیری حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده  “احساس خوبی” دارد.

در حالی که دعوای حقوقی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده وارد پنجمین ماه می‌شود، مدیر عامل شرکت براد گارلینگهاوس به فاکس بیزینس گفت که از پیشرفت‌های شرکت در دادگاه واقعا احساس خوبی دارد، او گفت: ببینید، من از پیشرفتی که تاکنون در دادگاه حاصل شده است، احساس خوبی دارم.

ارائه دهنده فناوری دفتر کل توزیع شده موفق به کسب چند برد قانونی کوچک شده است و سارا نتبورن قاضی دادگاه تا حدودی با درخواست آنها برای بررسی اسناد بورس اوراق بهادار ایالات متحده موافقت کرده است. گارلینگهوس همچنان اصرار دارد که XRP، به عنوان یک فناوری منبع باز، تفاوتی با بیت کوین و اتریوم ندارد و ریپل همچنان ایجاد این توکن را انکار می‌کند.

وی همچنین اشاره کرد که این واقعیت که BitPay، یکی از شرکتهای پیشگام پرداخت، از XRP پشتیبانی می‌کند، یکی از مثالهایی است که ثابت می‌کند این توکن اوراق بهادار نیست. این یکی از آن دلایلی است که نشان می‌دهد XRP اوراق بهادار نیست. به عنوان توکن استفاده می‌شود. ریپل از آن به عنوان توکن برای حل مشکلات پرداخت‌های فرا مرزی استفاده کرده است.

در اوایل ماه جاری، گارلینگهاوس و بنیانگذار ریپل، کریس لارسن (که به عنوان متهمان جداگانه در شکایت بورس اوراق بهادار ایالات متحده آورده شده‌اند) نیز درخواست‌های مشترک خود را برای رد دادخواست ارائه دادند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، SEC اکنون از قاضی می‌خواهد دامنه روند بررسی را به اسناد خارجی خود محدود کند، بنابراین دسترسی ریپل به ارتباطات داخلی خود را ممنوع می‌کند.

با این حال، گارلینگهاوس، تلاش شرکت وی برای آزار و اذیت SEC را انکار می‌کند: دشوار است تصور کنید که یک شرکت کوچک مانند ریپل بتواند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را مورد اذیت قرار دهد. می‌دانید، در زمان رهبری جی کلینتون، تصمیم گرفت این دادخواست را مطرح كند، و ما می‌خواهیم از خود دفاع كنیم.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها