Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال بنجامین کاون، کاردانو (ADA) می‌تواند در این دوره به 20 دلار برسد

بنجامین کاون، تحلیلگر و معامله‌گر محبوب ارزهای دیجیتال، معتقد است که سومین ارز دیجیتالی بزرگ (از نظر سرمایه) بازار، کاردانو (ADA) این پتانسیل را دارد که در این چرخه خرید که در حال حاظر از بیت کوین بهتر عمل می کند، به 20 دلار برسد.

در یک ویدیو که اولین بار توسط Daily Hold مشاهده شد، کاون خاطرنشان کرد که معتقد است افزایش قیمت کاردانو در سال جاری پر نوسان است، و افزود که اگر ADA به بالاترین سطح قبلی خود در ارزهای دوگانه تجاری ADA/BTC برسد، می تواند تا 54 درصد دیگر افزایش یابد.

قیمت کاردانو در 12 ماه گذشته بیش از 2000 درصد افزایش یافته است زیرا معامله گران پیش بینی می کنند ماه آینده، Alonzo hard fork، ارتقاء بزرگی را برنامه ریزی می کند، که قراردادهای هوشمند را برای این شبکه به ارمغان می آورد و به آن اجازه رقابت با Ethereum و زنجیره هوشمند Binance را می‌دهد.

hard fork بخشی از شبکه عصر “Goguen” است که به افتخار نام ژوزف گوگن، استاد آمریکایی علوم کامپیوتر از دانشگاه کالیفرنیا و دانشگاه آکسفورد نامگذاری شده است. عصر گوگوئن بعد از فاز Shelley می آید، که در آن کاردانو تبدیل به یک بلاک چین غیر متمرکز شد و اعضای جامعه این بلاکچین، تایید اعتبار شدند.

به گفته این تحلیلگر ، ADA در صورت عملکرد خوب بیت کوین با قیمت فعلی خود ، به زودی می تواند به 4.5 دلار برسد. اگر این ارز دیجیتال پرچمدار در طول این چرخه قیمت خود را دو برابر کند ، Ada می تواند به 9 دلار برسد و همچنین اگر BTC به 150،000 دلار برسد ، می تواند به 13 دلار یا حتی 14 دلار برسد.

کاون اضافه کرد که اگر ADA از BTC بهتر عمل کند ، می تواند تا 20 دلار افزایش قیمت یابد.

او اضافه کرد:

این بالاترین رقمی است که می توانم تصور کنم … این محدوده 10 تا 20 دلار چیزی است که من فکر می کنم بسیار هم زیاد است تا بازار بتواند بدون داشتن یک عقب نشینی قابل توجه ادامه دهد.

همانطور که گزارش شده است ، تحلیلگر crpyto که به خاطر کانال YouTube خود به نام “Crypto Thinking” متمرکز بر ارز دیجیتال معروف است ، فاش کرده است که ADA را در حال گرم کردن خود برای “جهش زدن” می بیند و امید دارد که در این  اوج خرید ها، به قله 10 دلار برسد.

اولین پلتفرم راه حل تحلیلی/انطباقی شبکه کاردانو پس از راه اندازی برای بنیاد کاردانو برای شبکه کاردانو نیز راه اندازی شد، یک بنیاد غیر انتفاعی مستقر در سوئیس که بر پیشرفت ارزهای دیجیتال نظارت دارد.این پلتفرم توسط یک شرکت تحلیل ثبات بلاکچین با نام Confirm برای راه اندازی پلتفرم مبارزه با پولشویی، تامین منابع مالی تروریسم (AML/CFT) و موارد مشابه راه اندازی و شروع به فعالیت کرد.جزییات کامل این پلتفرم را در این لینک بخوانید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها