اخبار آلتکوین‌ها

انتشار وایت پیپر چین‌ لینک | رشد 12 درصدی LINK

چین‌ لینک مقاله سفید جدیدی را با نام چین‌ لینک 2 قدم‌های بعدی به سمت تکامل شبکه‌‎های اوراکل غیرمتمرکز منتشر کرده است. این وایت پیپر چشم‌انداز بلند پروازانه‌ای را برای آینده قراردادهای هوشمند ترسیم می‌کند.

به زبان سرگئی:

وایت پیپر چین‌ لینک چشم انداز چند ساله و بلند مدت برای آینده قراردادهای هوشمند مجهز به اوراکل را ترسیم می‌کند. در این مقاله عنوان شده است: شبکه‌های اوراکل غیرمتمرکز یک لایه متا غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد که قراردادهای هوشمند را از نظر مقیاس‌پذیری، محرمانه بودن و ایمن بودن و همچنین تامین داده از منابع خارجی ارتقا می‌دهد.”

نکته‌های کلیدی

وایت پیپر چین‌لینک 2 بیش از 100 صفحه است و نشان دهنده یک سال کار تحقیقاتی تیم چین‌لینک است. این مقاله توسط تیمی از محققان دانشگاهی از رشته‌های مختلف علوم کامپیوتر مانند امنیت، رمزنگاری، سیستم‌های توزیع شده، تئوری بازی و ریاضیات نوشته شده است. این مقاله معماری جدیدی را برای ساخت قراردادهای هوشمند ترکیبی ارائه می‌دهد که در آن شبکه‌های اوراکل غیرمتمرکز تمام قابلیت‌هایی را که بلاکچین‌ها نمی‌توانند ارائه دهند ارائه می‌دهد و به عنوان یک لایه محاسباتی خارج از زنجیره‌ای که برای امنیت در زنجیره‌های بلوک قرار دارد، عمل می‌کند. این لایه جدید یک محصولی را که از سرویس غیرمتمرکز چین‌لینک استفاده می‌کند را قادر می‌سازد که اپلیکیشن‌های قرارداد هوشمند را با دامنه‌ای از امنیت و با موارد کاربرد گسترده تر تامین نماید.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا