Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 4 دقیقه

رهبران و سرشناسان بازار ارزهای رمزنگاری به بمب خبری ایلان ماسک در مورد بیت کوین واکنش نشان دادند. مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک گفت که تسلا با توجه به نگرانی‌های زیست محیطی، از قبول بیت کوین برای خرید اتومبیل‌های خود منصرف خواهد شد.

رهبران رمزنگاری می‌خواهند بدانند: چه چیزی در سه ماه گذشته تغییر کرده است؟

هنگامی که فاش شد خودروساز الکتریکی تسلا در فوریه بیت کوین خریداری کرده است و علاوه بر این، بیت کوین را برای خرید ماشین تسلا قبول می‌کند، قیمت این ارز رمزنگاری شده در چند ساعت 4000 دلار افزایش یافت.

اکنون که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام کرده است این شرکت تا زمانی که شبکه بلاکچین شیوه‌های مصرف انرژی پایدارتری را اتخاذ نکند، پذیرش بیت کوین برای اتومبیل‌های خود را متوقف می‌کند، قیمت BTC کاهش یافته است و آن را به کمی بالاتر از آستانه 50 هزار دلار رسانده است. اما همین نوسان قیمت باعث شده است کریپتو توییتر واکنش نشان دهد.

Bet.

به هر حال من تسلا را با بیت کوین نمی‌خریدم.

– Okung  (RussellOkung) 12 مه 2021

یکی از توییت‌های رایج در بین افراد رمزنگاری این بود که: آیا ایلان ماسک حتی می‌دانست که استخراج بیت کوین چگونه کار می‌کند؟ روند ایجاد بیت کوین‌ های جدید و تأیید اعتبار معاملات به طور عمدی انرژی بر است زیرا سرمایه گذاری در این منابع باعث امنیت بیشتر شبکه می‌شود. اما از اعلامیه ماسک اینطور بنظر می‌رسد که از نظر ماسک برخی از افراد از سوخت‌های فسیلی برای تولید برق استفاده می‌کنند.

Aubrey Strobel از برنامه خرید بیت کوین Lolli نوشت: من باید فرایند راستی آزمایی و تحقیق و تفحص تسلا را دوست داشته باشم؟

راب پائون از شرکت رمزنگاری Proof of Talent، گفت: ایلان و تسلا با خرید یک میلیارد بیت کوین نسبت به من که در معاملات متوسط ​​بیت کوین شرکت داشتم، راستی آزمایی و تحقیق کمتری انجام داده است.

Aubrey Strobel

باید فرآیند راستی آزمایی و تحقیق تسلا را دوست داشت. – Aubrey Strobel (aubreystrobel) 12 مه 2021

Rob Paone

ایلان و تسلا با خرید یک میلیارد بیت کوین نسبت به من که مقدار کمتری بیت کوین خریده‌ام، فرآیند تحقیق و راستی آزمایی کمتری انجام داده‌اند. – راب پائون (crypto_bobby) 12 مه 2021

Documenting Bitcoin

برخی دیگر، ماسک را به ریاکاری متهم کردند و خاطرنشان کردند که او قبلاً این پیشنهاد را تایید کرده بود که بیت کوین می‌تواند استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را مورد توجه قرار دهد. چه چیزی تغییر کرد؟ – مستند ساز بیت کوین (@ DocumentingBTC) 12 مه 2021

تأثیرات زیست محیطی بیت کوین سالهاست که مورد بحث قرار گرفته است، اگرچه انتقال شبکه به استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر مورد بحث است (به عنوان مثال مایکل سایلور در توییتر نوشت که:

اثر خالص مصرف سوخت فسیلی با گذشت زمان منفی خواهد بود. بنابراین، چیز دیگری می‌تواند در اینجا جریان داشته باشد. یکی از احتمالات واضح این است که تسلا از سرمایه گذاران، کارمندان و یا مشتریانی که با داشتن تصویر سبز از این شرکت ماشین‌های تسلا را خریداری کرده‌اند، احساس خطر کرد. اریک وال، مدیر عامل آرکان آست نوشت که این می‌تواند یک دفاع موثر در برابر محیط بانان و نهادهای نظارتی باشد.

یا آنها تحقیق کرده‌اند و فقط در برابر فشارهای مردمی که از سواطلاعات غلط مطلع شده‌اند سر تعظیم فرود آورده اند؟ – مت کورالو (TheBlueMatt) 12 مه 2021

Eric Wall

تسلا پذیرش پرداخت با بیت کوین را متوقف کرد در حالی که سود چند میلیون دلاری خود از بیت کوین را حفظ می‌کنند، با یک دفاع ارزان قیمت اعتراض‌های محیط بانان و تنظیم کنندگان را متوقف می‌کند.

او باهوش است. – Eric Wall (ercwl) 12 مه 2021

Meltem Demir

ملتم دمیروس گفت:

که اثرات بیت کوین از نظر مسئولیت اجتماعی بسیار بیشتر از مسائل مربوط به محیط زیست است. وی نوشت: “درباره ارزشهای اجتماعی، بیت کوین مردم را قادر می‌سازد تا از استبداد، سانسور، خشونت مالی، خط کشی‌ها فرار کنند و دسترسی به خدمات مالی را بهبود می‌بخشد.”

رد پای بیت کوین فقط مربوط به محیًط نیست.

در رابطه با ارزشهای اجتماعی، بیت کوین مردم را قادر می‌سازد تا اًز استبداد، سانسور، خشونت مالی و خط کشی‌ها عبور کنند و دسترسی به خدمات مالی را بهبود می‌بخشد.

از نظر حاکمیت، حاکمیت در بیت کوین غیرمجاز است و با نرم افزار منبع باز اجرا می‌شود. با آن همراه شوید. – Meltem Demir ◎ rs (@ Melt_Dem) 13 مه 2021ً

stoolpresidente

اما دیو پورتنوی، بنیانگذار بارستول اسپورت و سرمایه گذار بیت کوین ، پیشنهاد کرد که این حرکت فقط یک بهانه است. طبق تخمین پورتنوی، پس از آنکه تسلا در ماه گذشته برخی از دارایی‌های بیت کوین‌ خود را فروخت، مدیر عامل آن در حال دستکاری بازار است.

وی در یک ویدئو گفت: “حرکت مشکوک”. کنفرانس مطبوعاتی اضطراری،  ایلان در تلاش است تا  بیت کوین را ذخیره کند. – دیو پورتنوی (stoolpresidente) 12 مه 2021

BennettTomlin

از آنجا که توییت ماسک اعلام کرد که درهای تسلا هنوز برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری که کمتر از 1٪ از انرژی مصرفی بیت کوین را در هر معامله استفاده می‌کنند باز است، برخی می‌خواستند بدانند که آیا این به معنای شروع تسلا برای قبول دوج کوین است.

اوه ، نه

اما بیش از هر چیز، این کار فرصتی بود که به افرادی که دوج کوین نداشتند و افرادی را که سرنوشت خود را به دست توییت‌های ماسک سپرده بودند، مسخره می‌کردند و بارها و بارها جک‌هایی را در توییتر انتشار داده بودند و دوج کوین و برنامه اخیر SNL را مسخره کرده بودند، مورد تمسخر قرار دهد.

تسلا ژوئن 2021: همه بیت کوین‌ های خود را می‌فروشد، اتریوم می‌خرد و می‌گوید نمی‌فروشد!

تسلا ژوئیه 2021: اکنون می‌توانید تسلا را با اتریوم خریداری کنید. ما قول می‌دهیم که اتریوم خود را نفروشیم!

تسلا آگوست 2021: تسلا برای بدست آوردن “نقدینگی” اتریوم را فروخت.

تسلا سپتامبر 2021: تسلا دیگر اتریوم را برای تسلا نمی‌پذیرد

– ???????? (@ Bitfinexed) 12 مه 2021

من هیچ چیزی برای گفتن ندارم به جز اینکه این حرکت “چقدر قابل پیش بینی” است.

– بنت تاملین (BennettTomlin) 12 مه 2021

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگار تنگسیری
نگار تنگسیری
3 سال قبل

واقعا سایت فوق العاده و بروزی دارید،تبریک میگم