اخبار بیت کوین

آیا 52000 دلار منطقه حمایتی قدرتمندی برای قیمت بیت کوین است؟

به گفته تحلیل‌گران، قیمت بیت کوین (BTC) شاهد یک سونامی از پذیرش کاربران جدید به عنوان حمایتی برای قیمت‌هایی در حدود 52000 دلار است. در یک سری از توییت‌ها در تاریخ 20 آوریل، ویلی وو، آرام شدن بازار را بعد از سقوط 9 هزار دلاری پیش‌بینی کرده بود. او گفت : مارکت کپ 1 تریلیون دلاری بیت‌کوین خط حمایتی جدیدی ایجاد کرده است.

وو با تکرار اظهارات قبلی، استدلال کرد که حمایت خریداران، ارزش بیت کوین را به عنوان دارایی تریلیون دلاری تثبیت کرده است و بنابراین BTC / USD برای حفظ این خط حمایتی در حدود 53000 دلار خواهد بود. وی نوشت: رسیدن دوباره به این قیمت، اعتبار تقریباً بی‌نظیری در حدود 1 تریلیون دلار برای بیت‌کوین ایجاد کرده است. این یک خط کلیدی است که برای بیت کوین ایجاد شده است، منطقه‌ای که حمایت فوق العاده‌ای دارد.

وو همچنین انتقال مداوم کوین‌ها از دست افراد ضعیف به افراد قوی، همراه با افزایش ورود کاربران جدید به این فضا را مورد تاکید قرار داد. تحلیل‌گر دیگر ویلیام کلمنته نیز بیان کرده بود که این شکل پذیرش از جانب افراد جدید از اهمیت اساسی برخوردار است.

نظر JPMorgan در مورد بیت‌ کوین دوباره نزولی شد

یکی دیگر از این تحلیل‌گران نیکلاس پانیگیرتزوگلو از JPMorgan بود که در آخرین یادداشت خود استدلال کرد که این افت قیمت باعث می‌شود خریداران مانند گذشته به بیت‌کوین وارد نشوند. او افزود، قراردادهای آتی که خنثی نمی‌شوند، برعکس نمی‌شوند و بنابراین، علاقه کلی موسسات به بیت کوین از بین می‌رود.

بلومبرگ به نقل از این یادداشت اظهار داشت: طی چند روز گذشته بازارهای آتی بیت کوین یک سقوط را تجربه کردند، به شکلی مشابه اواسط فوریه گذشته، اواسط ژانویه گذشته یا پایان ماه نوامبر گذشته. سیگنال‌های حرکت با توجه به سطح بالایی که دارند، به طور طبیعی برای چندین ماه ضعیف می‌شوند.

در زمان نوشتن مقاله، BTC / USD هنوز در مسیر کوتاه مدت خود بلاتکلیف بود و به دلیل حرکت صعودی برخی از آلت کوین‌ها، به 55000 دلار رسید. دوج‌کوین (DOGE) نیز روز چهارشنبه 18 درصد کاهش یافت و بعد از تلاش برای رسیدن به 4.20 دلار از این قیمت سقوط کرد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا