Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت آرامکو متعلق به عربستان سعودی بیانیه‌ای در مورد فعالیت استخراج بیت کوین صادر کرد. قیمت بیت کوین به زیر 40 هزار دلار می‌رسد

این بیانیه تأیید کرد که فینبولد روز دوشنبه 2 آگوست یک بیانیه رسمی از شرکت آرامکوی سعودی دریافت کرد و شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود سومین شرکت تجاری بزرگ جهان قصد ورود به فضای استخراج بیت کوین را دارد را رد کرد.

آرامکو با اشاره به گزارشات اخیر مبنی بر اینکه این شرکت فعالیت‌های استخراج بیت کوین را آغاز می‌کند، تأیید می‌کند که این ادعاها کاملاً نادرست هستند. ”

به نقل از سایت خبری اینوستینگ، اطلاعاتی که ماینر برزیلی ری ناصر در مصاحبه‌ای در کانال Bitconheiros در یوتیوب ارائه کرده است، در واقع گمانه زنی‌هایی در مورد بزرگترین شرکت نفت خاورمیانه برای ورود به استخراج بیت کوین است.

به طور خلاصه، این گزارش ادعا می‌کند که آرامکو به جای سوزاندن و دفع محصولات جانبی استخراج نفت، ممکن است از آن برای استخراج دارایی‌های دیجیتال استفاده کند.

معاملات بیت کوین در روز دوشنبه اندکی کاهش یافت

بزرگترین ارز دیجیتال برای یازدهمین روز پیاپی در روز یکشنبه افزایش یافت و به 42606 دلار رسید که بالاترین سطح از 18 مه است. بیت کوین به همراه سایر بازارهای ارزهای دیجیتالبعد از ریزش اخیر بازار به طور چشمگیری افزایش یافته‌اند.

با این حال، بیت کوین در حال حاضر از سطح بحرانی 40،000 دلار پایین آمده است. ارزش آن در حال حاضر 39،568 دلار است که 5.1 درصد در یک روز کاهش یافته است. تسلط آن بر بازار برابر با 46.3 درصد است که نسبت به روز قبل 0.8 درصد کاهش یافته است.

با این وجود، ویلی وو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که “رشد کاربران در حال حاضر بطور تصاعدی افزایش یافته است” زیرا به نظر می‌رسد که خواب بیت کوین به پایان رسیده است.

در حالی که معامله گر رایان کلارک معتقد است که اگر بیت کوین سطوح حمایتی 38000 و 36500 را حفظ کند، “این یک نشانه از صعودی بودن روند بازار است.

بازارهای دیگر

در سایر نقاط جهان، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 1.63 تریلیون دلار بود که 3.38 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. در 24 ساعت گذشته، حجم کل بازار ارزهای دیجیتال 83.2 میلیارد دلار بود که 9.4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

حجم کلی همه استیبل کوین‌ها در حال حاضر 64.76 میلیارد دلار است که 77.72 درصد از کل حجم بازار 24 ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

شایان ذکر است که اتریوم (ETH)، دومین شبکه بزرگ بلاک چین، قرار است از طریق یک تغییر تکنولوژیکی (هارد فورک لندن) به طرز چشمگیری بر نحوه انجام معاملات تأثیر بگذارد و مقدار توکن‌های اتر عرضه شده را محدود کرده و آن را به شدت افزایش دهد. این ارتقاء برنامه ریزی شده در 4 آگوست به صورت آنلاین انجام می‌شود.

در حال حاضر، ETH با قیمت 2.631 دلار معامله می‌شود که 1.02 درصد در 24 ساعت گذشته و 11.2 درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها