Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عامل شرکت کریپتوکوانت: نهنگ‌ها 14،550 واحد بیت کوین خود را به بایننس منتقل کردند، فشار فروش بیت کوین زیاد است.

نهنگ‌ها روز پنجشنبه 14،550 بیت کوین را به بایننس منتقل کردند. طبق داده‌های جدید، فقط در یک ساعت اخیر 4500 بیت کوین در بایننس سپرده‌‌گذاری شد.

طبق توئیت اخیر فروشنده محبوب کریپتوکوانت، در تاریخ 15 ژوئیه، مقدار سرسام آوری بیت کوین، توسط نهنگ‌ها به بایننس واریز شد: مقدار 14550.78 بیت کوین.

نیم میلیارد دلار بیت کوین برای فروش به صرافی‌ها منتقل شد

این مبلغ معادل 456،801،367 دلار است ودر مجموع 4518.409 بیت کوین در عرض یک ساعت به بایننس منتقل شد، که برابر با 141،849،124 دلار است.

این مقدار بزرگترین ورودی بیت کوین است که از 20 مه در عرض تنها یک ساعت به بایننس وارد شده است.

پیش از این، آژانس تحلیلی گلس نود و سانتیمنت گزارش داده بودند که مقادیر زیادی بیت کوین از مراکز تجاری متمرکز به کیف پول‌های سرد منتقل می‌شود. این اتفاق نشان دهنده یک فرصت برای از بین بردن فشار فروش بیت کوین و یک شانس بیشتر برای افزایش قیمت در کوتاه مدت است.

با این حال، این واقعیت که نهنگ‌ها بیت کوین را به بایننس و سایر صرافی‌ها منتقل می‌کنند، خلاف این گزارش را نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط کوین مارکت کپ، در تاریخ 15 ژوئیه، بیت کوین از منطقه 32500 دلار به 31175 دلار کاهش یافت. در حال حاضر، قیمت BTC کمی بهبود یافته و در سطح قیمت 31419 دلار قرار دارد.

نهنگ‌ها بیت کوین را به صرافی‌ها واریز می‌کنند

بنیانگذار و مدیر عامل کریپتوکوانت، کی یونگ جو در صفحه توییتر خود اشاره کرده که به نظر می‌رسد فشار فروش بیت کوین زیاد است. در یک مقاله کریپتوکوانت، که پیوستی با آن پست شده بود، شامل چندین نمودار است که نشان می‌دهد نهنگ ها بیت کوین‌های خود را به صرافی‌های ارزهای دیجیتال منتقل می‌کنند.

نسبت نهنگ‌های بیت کوین به 0.59 افزایش می‌یابد، چرا رسیدن به این نسبت برای بیت کوین بد است

چهار روز پیش، در یوتودی گزارش شد که نسبت نهنگ‌های بیت کوین در چندین صرافی رمزنگاری، بر اساس داده‌های منتشر شده توسط کریپتوکوانت، به 0.59 افزایش یافته است. این نسبت مربوط به بیت کوین، اندازه حرکت BTC به داخل و خارج از 10 تا از بزرگترین پلتفرم‌های معاملاتی را نشان می‌دهد.

وقتی این شاخص افزایش پیدا می‌کند، به این معنی است که فشار فروش نهنگ‌ها در حال افزایش است. به عبارت دیگر نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین احتمالاً به زودی شروع به کاهش می‌کند. نظر شما درباره قیمت بیت کوین چیست؟ آیا قیمت کاهشی است؟

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها