Categories
اخبار بیت کوین, اخبار مهم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بیت کوین که در آوریل ماه گذشته به بالاترین حد خود رسید، اکنون اوج خود را در ماه اکتبر شکسته و از مرز 68 هزار دلار عبور کرده است.

دیروز، قیمت بیت کوین از 65 هزار دلار گذشت و درست زیر بالاترین رکورد قبلی در 20 اکتبر 2021 تثبیت شد.

بر اساس گزارش بیتشال مارکت، لحظاتی پیش، ارز دیجیتال اصلی حرکت صعودی خود را شروع کرد و در زمان نگارش این نوشته، قیمت BTC بالاترین رکورد جدیدی را به بالای 68.2 هزار دلار ثبت کرد.

این رخداد مدت کوتاهی پس از آن اتفاق می‌افتد که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار از مرز 3 تریلیون دلار عبور کرد، در حالی که ارزش بازار بیت‌کوین 43.6 درصد از آن را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، اتریوم ، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، همچنان به رکوردهای جدید ادامه می دهد. به گفته بیتشال مارکت، در حال حاضر بیش از 4800 دلار در هر ETH معامله می‌شود که تقریباً نیمی از کل بازار بیت کوین است.
در حال حاضر، به نظر می‌رسد ارزش بازار بیت کوین آماده پیشی گرفتن از ارزش بازار نقره است. با 1.27 تریلیون دلار، کمتر از 10٪ با 1.37 تریلیون دلار نقره فاصله دارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها