Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صعود بیت کوین در نمودار هفتگی در مسیری به ارزش 225 هزار دلار ، قیمت بیت کوین را نشان می دهد

MACD هفتگی آخرین باری که در قلمرو صعودی قرار گرفت 450٪ افزایش داشت

بیت کوین با ثابت نگه داشتن خود در جایگاه 50،000 دلار بازار را به وجد می آورد ، اما بازار خریداران به رشد های بالقوه بسیار بیشتری اشاره می کند.

داده های TradingView اکنون به وضوح نشان می دهد که شاخص همگرایی/ واگرایی میانگین متحرک هفتگی (MACD) برای BTC از قرمز به سبز تغییر کرده است.

آیا زمان افزایش 5.5 برابری قیمت بیت کوین ، بار دیگر فرا رسیده است؟

در این ماه هیچ کمبودی در شاخص قیمت صعودی برای بیت کوین وجود ندارد ، زیرا همه چیز از موجودی معاملات گرفته تا اصول اساسی شبکه به شکلی کاملاً خوش بینانه است.

MACD ، که یک کراس اوور کمیاب در اوایل ماه آگوست تولید کرد ، با این وجود این پتانسیل را برای دستاوردهای آینده ،به مراتب بیشتر از آنچه بازار تا کنون دیده است را، افزایش میدهد.

به گزارش بیتشال به نقل از Infinitchain ، وقتی معیار یک شاخص قابل اعتماد است که برای تعیین مسیر کلی یک دارایی استفاده می شود و بیت کوین تا کنون از این قاعده مستثنی نبوده است.

آخرین باری که یک کراس اوور صعودی رخ داد ، BTC شاهد افزایش قیمت 5.5 برابری بود که خود را از 11،500 دلار در اکتبر 2020 به بالاترین سطح 64،500 دلار تنها شش ماه بعد رساند.

در صورت تکرار تاریخ ، بیت کوین می تواند تا پایان سال یا اوایل سال 2022 به بیش از 220،000 دلار برسد.

bitcoin price

صعود به قله جدید ، بیت کوین را “منفجر می کند”
این یک پیش بینی است که حتی برآوردهای خوش بینانه تر برای نیمه باقی مانده از 2021 را نیز شامل می شود ،با وجود ساختار stock-to-flow میتوان به نقشه دوم آنها که “بدترین سناریو ی ممکن” نام دارد که تا $135,000 تا ماه دسامبر اشاره کرد.

با این وجود ، افراد مشهور به شدت طرفدار ادامه صعود هستند تا حدی که همچنان در رسانه های اصلی نظر خود را شفاف و واضح بیان می‌کنند.

آنتونی پمپلیانو ، بنیانگذار Morgan Creek Digital ، روز دوشنبه به CNBC گفت:

“من نمی توانم این را به اندازه کافی تکرار کنم، من فکر می کنم که ما تا پایان امسال شاهد افزایش بسیار سریع قیمت خواهیم بود.””در سال 2017 ، بیت کوین از 10،000 دلار به 20،000 دلار در 18 روز افزایش یافت، من تعجب نمی کنم که پیش از پایان سال دوباره شاهد چنین چیزی دیوانه کننده ای باشم.”

این درحالیست که بازده ماهانه بیت کوین در حال حاضر بیش از 20 درصد است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.