اخبار بیت کویناخبار مهم

ناظر مالی دبی فهرست شدن صندوق بیت کوین را تایید کرد

DFSA با تمرکز بر فین‌تک و فناوری نوآورانه، خود را به‌عنوان یک تنظیم‌کننده جدید برای منطقه تثبیت می‌کند.

صندوق سرمایه گذاری بیت کوین (QBTCu.TO) مستقر در کانادا، تأییدیه نظارتی را از سازمان خدمات مالی دبی (DFSA) دریافت کرده است. این صندوق در 23 ژوئن 2021 در نزدک آغاز به کار کرد و اولین صندوق دارایی دیجیتال فهرست شده در خاورمیانه شد.

هدف این صندوق این است که سرمایه گذاران را با بیت کوین | BTC و تغییرات روزانه قیمت بیت کوین به دلار ایالات متحده و همچنین افزایش سرمایه بلندمدت آشنا کند. این صندوق یک مجموعه متنوع از دارایی‌های دیجیتال است که در بیت کوین و ابزارهای بازار پول دلار آمریکا سرمایه گذاری می‌کند.

گزارش Trade Arabia حاکی از آن است که صندوق بیت کوین اکنون در موقعیتی است که پس از تأیید DFSA، تا 200 میلیون دلار واحد را در نزدک دبی فهرست کند. این به اولین محصول مبتنی بر رمز ارز منطقه، که در یک پلتفرم تنظیم‌شده فهرست شده است، اجازه می‌دهد تا تقاضای رو به رشد سرمایه‌گذاران نهادی را برآورده کند. صندوق بیت کوین برای سرمایه گذاران در تمام سطوح از بانک‌های بزرگ تا معامله‌گران فردی در دسترس خواهد بود.

در چهار ماه گذشته، ارزش بیت کوین افزایش یافته و در این هفته به بالاترین قیمت خود یعنی 66000 دلار رسیده است. ارز دیجیتال شماره 1 جهان به لطف پذیرش نهادی رو به رشد و اشتیاق مجدد در بین سرمایه گذاران خرده فروشی همچنان به عملکرد بهتر از انتظارات ادامه می‌دهد.

نزدک دبی اولین بورس رسمی در خاورمیانه است که این خدمات جدید را ارائه می‌دهد که بخشی از تعهد آن پذیرش فین تک است. DFSA در تلاش است تا با تمرکز بر فناوری جدید و راه حل های مالی نوآورانه که ممکن است به رشد اقتصادی کمک کند، خود را به عنوان یک تنظیم کننده نوآور برای منطقه تثبیت کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا