Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدل جدید قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که بیتکوین دوباره به زیر 39 هزار دلار نمی‌رسد.

به گفته ابزار جدیدی که دو معیار قوی شبکه بیت کوین را ترکیب کرده است، بیت کوین (BTC) باید حداقل 39000 دلار هزینه داشته باشد.

ویلیام کلمنته، تحلیلگر توییتر، روز پنجشنبه نمودار کف عرضه غیر نقدینگی را ارائه کرد و یافته‌های آن برای بیت کوین کاملاً صعودی است.

همچنین تحلیلگر مطرح (PlanB) بدترین سناریو موجود برای بیت کوین تا پایان 2021 را  135 هزار دلار می‌داند.

قیمت بیت کوین بالا می‌رود

با کاهش ذخایر بیت کوین انتظار می‌رود که خریدهای عمده شرکت‌ها در هفته‌های آینده اعلام شود. در همین راستا تحلیل‌گران قیمت صعودی بیت کوین را تضمین می‌کنند.

داده‌ها نشان می‌دهد، هلدرهای بیت کوین اکنون بیشتر از هر زمان دیگری نسبت به اکتبر 2020 بیت کوین در اختیار دارند.

در حال حاضر، داده‌های عرضه غیر نقدینگی با مدل قیمت محبوب و بسیار دقیق سهام در جریان بیت کوین ترکیب شده است تا حداقل قیمت جدید BTC/USD را تشکیل دهد.

همانطور که کلمنته توضیح داد، این “کف قیمتی است که بر اساس کمیابی بیت کوین در زمان واقعی” تنظیم می‌شود.

تصویری از نمودار جدید محدودیت BTC/USD تا این هفته 39،000 دلار را نشان می دهد، سطحی که به طور دقیق با پیش‌بینی‌های فنی فعلی در مورد اینکه در صورت وارونه شدن جفت ارز باید در کجا حرکت کند مطابقت دارد.

در همین حال، تحلیلگر مطرح (PlanB) بدترین سناریو موجود برای بیت کوین تا پایان سال میلادی را 135 هزار دلار می‌داند.

مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد، در بخشی از اظهارات توییتر که بازتاب کلمنته است، گفت:

“روندهای گذشته معاملات بیت کوین و کاهش عرضه ارزهای دیجیتال در مقابل پذیرش جریان اصلی، پیشرفت قابل توجهی را در سال 2021 نشان می‌دهد، به اعتقاد ما بالغ بر 100000 دلار.”

مک گلون گفت که در حال حاضر کمتر از پنج نمودار به شش رقم جادویی اشاره می‌کند. یک سال پس از اینکه بیت کوین اولین برچسب قیمت 5 رقمی را دریافت کرد و هرگز آن را از دست نداد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها