Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین اخیراً نزدیک به 60 هزار دلار معامله شده است که در نزدیکی این سطح کلیدی و روانشناختی متغییر است. به تازگی، برجسته‌ترین ارز دیجیتال جهان بارها سطح 60،000 دلار را آزمایش کرده است و در 30 و 31 مارس بر اساس اطلاعات کوین دسک به بالاترین سطح 59،379.99 دلار و 59،835.39 دلار رسیده است. دیروز، بیت کوین به 60101 دلار و 75 سنت رسید ، اما به سرعت از این سطح عقب‌نشینی کرد، و افت نسبتاً کمی را تجربه کرد.

در زمان نگارش این مقاله ، بیت کوین در حدود 59200 دلار معامله می‌شد که اندکی از بالاترین قیمت روز گذشته افت کرده بود، اما همچنان در چند درصدی از سطح 60،000 دلار بود. با در نظر گرفتن این شرایط بازار، برخی از کارشناسان بازار تحلیل‌های تکنیکال را برای ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان ارائه داده‌اند:

ویلیام نوبل ، تحلیل‌گر ارشد فنی Token Metrics، گفت: بیت کوین 60،000 دلار را آزمایش کرده است و در نهایت قرار است از آن عبور کند. وی افزود: اخیراً اخبار و علاقه‌های زیادی در زمینه نهادهای مختلف وجود دارد، بنابراین 60،000 دلار فقط دور دیگری است که بیت کوین از آن عبور خواهد کرد. نوبل پیش‌بینی کرد: پس از آن، من فکر می کنم 80،000 دلار هدف کوتاه مدت باشد.

تیم Enneking، مدیر عامل مدیریت سرمایه دیجیتال، نیز در این زمینه اطلاعاتی ارائه داد. وی خاطرنشان كرد: بیت کوین به وضوح در حال آماده‌سازی برای یورش جدی به سطوح بالای 60 هزار دلار است. Enneking بیان کرد یک الگوی شگفت‌آور سازگار برای این حمله وجود داشته است:

حرکت سریع 1.5 تا 2 دلار به بالا (اولین بار در 27 مارس و به استثنای هر روز، پس از آن روزانه) و به دنبال آن یک افت  از 1 – 1.5 هزار دلار و سپس یک حرکت سریع دیگر به سمت بالا. ما اکنون در ششمین تکرار الگو هستیم اگرچه در اوایل امروز شاهد اولین جهش بودیم که از زمان شروع این الگو، قیمت را به بیش از 60 هزار دلار رساند.

وی اظهار داشت: با این حال، این اقدامات در حال فشرده‌سازی هستند زیرا قیمت 60k دلار است. مجموعه طولانی از higher lowها نشان‌دهنده حمایت بسیار قوی است. ارتفاعات بالاتر که به آرامی فشرده می‌شوند، مانند یک فنر به نظر می‌رسند. ” Enneking یک اظهارنظر آینده‌نگرانه ارائه داد، که نشان می دهد: حدس ما این است که وقتی 60 هزار دلار به طور قطعی بر روی این تکرار یا تکرار بعدی الگو شکسته شود، شاهد یک پرش بزرگ خواهیم بود و احتمالاً به بالاتر از 70 هزار دلار خواهیم رسید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها