Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا توجه به برخی از خطرات و مشکلات معاملات اهرمی دوج کوین را جلب کرد.

یکی از اعضای فعال جامعه دوج کوین بنام Mishaboar توییت کرد که برخی از دارندگان ارز دیجیتال دوج کوین پس از انحلال حساب‌های مارجین آنها شروع به درخواست کمک کردند. از این رو، او تاکید کرد که آموزش دادن به مردم در مورد تجارت اهرمی بسیار پرخطر و مقایسه آن با افزودن بنزین به آتش مهم است.

او در ادامه نوشت که مبتدیان نباید گول بخورند که «قمار» بخشی جدایی ناپذیر از ارزهای دیجیتال است.

این عضو پرکار جامعه دوج کوین اضافه کرد که فقط معامله گران باتجربه می‌توانند دست خود را در معاملات حاشیه‌ای امتحان کنند، اما همچنان باید از بازیگران بزرگ سازمانی پیشی بگیرند. علاوه بر این، بازار ارزهای دیجیتال تا حد زیادی کنترل نشده است، به همین دلیل مستعد دستکاری است:

مثل بازی رولت روسی در برابر مردی که اسلحه را ساخته و می‌داند که گلوله در کدام بخش قرار دارد.

بایننس و FTX، دو صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال، در اوایل سال جاری به دلیل بررسی‌های نظارتی مجبور به کاهش چشمگیر حداکثر اهرم شدند. با این حال، هنوز پلتفرم‌های معاملاتی فراوانی وجود دارد که به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا شرط‌بندی‌های بسیار پرخطر را انجام دهند.

دوج کوین در حال تقلا برای به دست آوردن مجدد حرکت است

در 26 نوامبر، دوج کوین به 0.1864 دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح آن از 23 جولای در بحبوحه فروش شدید ارزهای دیجیتال بود. طبق داده‌های بیتشال مارکت، 1.88 میلیون دلار معاملات لانگ دوج کوین طی 24 ساعت گذشته نقد شده است. این میم کوین ۷۲ درصد از رکورد اوج خود در ماه می کاهش یافته است. ماسک همچنین از پیروان خود خواسته است تا صرافی‌های متمرکز را ترک کنند تا بتوانند کلیدهای خصوصی خود را کنترل کنند. این موضوع پس از دعوای کوتاه مدت ایلان ماسک با سی زد مالک بایننس رخ داد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها