Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین راه حل انطباق نظارتی کاردانو راه اندازی شد و چراغ‌های امید را برای “پذیرش عمومی” ADA روشن کرد

اولین پلتفرم راه حل تحلیلی/انطباقی شبکه کاردانو پس از راه اندازی برای بنیاد کاردانو برای شبکه کاردانو نیز راه اندازی شد، یک بنیاد غیر انتفاعی مستقر در سوئیس که بر پیشرفت ارزهای دیجیتال نظارت دارد.

این پلتفرم یک شرکت تحلیل ثبات بلاکچین با نام Confirm برای راه اندازی پلتفرم مبارزه با پولشویی، تامین منابع مالی تروریسم (AML/CFT) و موارد مشابه راه اندازی و شروع به فعالیت کرد.

طبق بیانیه مطبوعاتی ، این مشارکت به شبکه کاردانو اجازه می دهد تا بتواند مطابق با دستورالعمل های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و همچنین “سایر مقررات فراملی و ملی” باشد.

مل مک کان ، رئیس ادغام فنی بنیاد کاردانو می گوید:

تحلیل AML/CFT برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در بازارهای تنظیم شده ضروری است.

مک کان افزود:

ابزارها و خدمات Confirm این امکان را می‌هد که هر صرافی ، متولی و سایر اشخاص ثالث بتوانند ADA را که در کیف پول خود نگهداری می شود به وضوح ردیابی کنند. این حرکت بخشی از برنامه راهبردی بنیاد کاردانو برای افزایش قابلیت های نهادی کاردانو است.

کانفیرم نه تنها تجزیه و تحلیل AML و CFT را برای توکن رسمی کاردانو ، بلکه برای هر دارایی دیگری که در بلاک چین ارزهای دیجیتال ضبط شده است ، ارائه می دهد.

ابزار کانفریم به سازمان های اجرای قانون و ارائه دهندگان خدمات در حوزه دارایی مجازی شخص ثالث کمک می کند تا از قربانیان سرقت در بلاک چین پشتیبانی کند.

این راه حل به دولت ها ، موسسات مالی و مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که از اقدامات منطقی برای کاهش خطر معاملات  غیرقانونی اطمینان حاصل شود.

کاردانو در این ماه سومین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار شده است. قیمت آن در آستانه ارتقاء بزرگ این شبکه که قراردادهای هوشمند را معرفی می کند ، افزایش یافته است و به آن اجازه می دهد با رقبایی مانند Ethereum و Binance Smart Chain رقابت کند.

ماه گذشته کیف پول محبوب Yoroi ADA یک کانکتور برنامه غیر متمرکز را راه اندازی کرد که تعامل با قراردادهای هوشمند را برای کاربران در شبکه کاردانو آسان می کند.

برخی از سیستم عامل های غیر متمرکز در حال آماده شدن برای شروع  فعالیت در شبکه Cardano هستند. Cardax ، اولین صرافی غیر متمرکز است که در کاردانو می‌خواهد راه اندازی شود .

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها