اخبار آلتکوین‌ها

بلاک چین فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) اکنون دارای 15 اعتبارسنج است

بلاکچین فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) اکنون دارای 15 اعتبارسنج است: به لیست بروز شده مراجعه کنید.

در حالی که تیم شبکه‌های فلر ادعا می‌كنند كه می‌تواند “اثبات کار را با صرفه جویی در انرژی” بدست آورد، شبکه اعتبارسنجان فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) در حال شکل گیری است.

سرویس “اوراکل” Flare Atlas برای دارندگان توکن‌های Spark فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) از لیست گسترده “ارائه دهندگان داده” که قرار است به فرایندهای تأیید فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) در شبکه اصلی بپیوندند، رونمایی کرد.

پانزده “ارائه دهنده داده” Flare (FLR)

طبق اطلاعیه‌ای که تیم Flare Atlas در توییتر به اشتراک گذاشته است، لیست کامل “ارائه دهندگان داده” در بلاکچین مورد انتظار فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) اکنون شامل 15 سرویس است.

در اکثر آنها، پلتفرم‌های خاص Flare در این لیست ذکر شده‌اند. خدمات Flare FTSO ، FTSO.AU ، FTSO.com ، FTSO Dev ، FTSO EU ، FTSO Finance ، FTSO UK، FTSO US و خدمات FTSO GG از پیشگامان زیرساخت‌های Flare (FLR) هستند.

همچنین ، صرافی ارز رمزنگاری Bitrue (BTR) که در بین دارندگان XRP محبوب است، داده‌هایی را برای بلاکچین فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) فراهم می‌کند. توسعه دهندگان متمرکز Towo Labs XRPL نیز در پروژه هستند.

GalaGames غیر معمول ترین تیم در این لیست است: این یک شرکت NFT است که یک گره اختصاصی را در اکوسیستم فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) اجرا می‌کند. این مورد برای استفاده در بازی مبتنی بر بلاکچین مفید خواهد بود.

 معرفی اثبات اثبات کار(PoW)  2.0 توسط فلر ؟

اکوسیستم چند پلتفرمی اوراکل‌های دیفای و همچنین داشبورد اعتبار سنجی Scandinodes نیز در این لیست گنجانده شده‌اند.

در همین حال، در دور جدید از بحث‌های استخراج رمزنگاری که توسط ایلان ماسک آغاز شده است، تیم شبکه‌های فلر از توییتر برای روشن شدن موقعیت خود استفاده کرده است.

نمایندگان آن تأکید کردند که ادغام با شبکه فلر (FLR)، اثبات کار رمزنگاریها PoW (PoW) را بیش از قبل به صرفه‌تر می‌کند. با گذشت زمان، فلیر فایننس (Flare Finance | FLR) دو ارز رمزنگاری مبتنی بر اثبات کار را ادغام کرد: لایت کوین (LTC) و دوج کوین (DOGE).

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا