Categories
اخبار اتریوم, اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است که “قیمت اتریوم در نیمه دوم سال 2021 به بیش از 10 هزار دلار خواهد رسید” اخیراً، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال به نام “KALEO” (CryptoKaleo @ در توییتر) چندین پیش بینی جالب در مورد قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم  (ETH) انجام داده است.

در 17 ژانویه، KALEO به بیش از 321 هزار دنبال کننده خود در توییتر گفت كه انتظار دارد در نیمه دوم سال 2021 قیمت بیت کوین بیش از 100 هزار دلار، قیمت اتریوم بالاتر از 10 هزار دلار، پذیرش ارزهای دیجیتال توسط موسسات بیشتر و FUD افزایش خواهد یافت.

در مورد سال 2022-2023، وی گفت که انتظار دارد مقررات اساسی در مورد ارزهای دیجیتال تصویب و تنظیم شود، قیمت بیت کوین به زیر 50000 دلار، قیمت اتریوم به زیر 1000 دلار کاهش یابد و سایر ارزهای رمزنگاری ضررهای سنگینی را ببینند.

KALEO همچنین ادامه داد:

نکته ای که در مورد آلت کوین‌ها پیش بینی می‌کنم این است که در واقع اگر اکثر سرمایه خود را در شت کوین‌ها اختصاص داده‌اید، همه آنها سرانجام سقوط خواهند کرد. ساده است. مقدار زیادی دلار بعد از افزایش قیمت نجومی آنها به دست می‌آید. و مقدار بیشتری دلار در مسیر نزول از دست خواهد رفت. تمام بازی همین است.

بله، تعداد کمی باقی می‌مانند و در سال 2024- 2025 ارزهای دیجیتال خوب و باارزش بالاتر از رقم فعلی خواهند بود، ممکن است شما از افرادی باشید که هر آنچه از ارزهای دیجیتال را که در کیف پول خود دارید بی ارزش شده است و آن را فراموش کنید.

اما بعد از مدتها بفهمید آن ارزهای دیجیتال آنچنان هم بی ارزش نیستند و رشد قیمت خوبی را دیده‌اند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من این بازی را دوست دارم و این کار را ادامه خواهم داد.

بر اساس داده‌های کریپتوکامپر، در حال حاضر، BTC و ETH به ترتیب با قیمت‌های 35،595 دلار (0.83٪ کاهش در مدت 24 ساعت گذشته) و 2،259 دلار (2.28٪ افزایش در 24 سال گذشته) معامله می‌شوند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها