Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر چند وقت یک بار یک انتشار و تبلیغ پست شغلی جدید در مورد متخصص بلاکچین و ارزهای دیجیتال شایعات را در فضای ارزهای دیجیتال آغاز کرده است، زیرا ناظران و فعالان این صنعت می‌خواهند بدانند که آیا یک شرکت بزرگ مانند؛ اپل یا فیسبوک پرداخت با ارزهای دیجیتال را قبول می‌کنند یا خیر.

این اتفاق امروز در مورد آمازون رخ داد، که اخیراً یک آگهی استخدام برای یک متخصص ارز دیجیتال و بلاک چین برای تهیه و تنظیم چشم انداز و نقشه راه برای محصولات جدید پرداختی با ارزهای دیجیتال را منتشر کرده است.

بیانیه بعدی که سخنگوی آمازون با دکریپت و سایر رسانه‌ها به اشتراک گذاشت این بود که بزرگترین پلتفرم فروش آنلاین جهان در حال بررسی امکان فعال کردن پرداخت با ارزهای دیجیتال است.

در این بیانیه آمده است:

ما از نوآوری اتفاق افتاده در فضای ارزهای رمزنگاری الهام گرفته‌ایم و در حال بررسی چگونگی بکارگیری این وضعیت در آمازون هستیم.ما معتقدیم که آینده، بر اساس فناوری‌های جدیدی ساخته خواهد شد که پرداخت‌های مدرن، سریع و ارزان را امکان پذیر می‌کند و امیدواریم که این آینده را در اسرع وقت برای مشتریان آمازون به ارمغان بیاوریم.

در هر پست شغلی، متخصص ارز دیجیتال و محصولات بلاکچین باید در زمینه ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و دفترهای توزیع شده تخصص داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود استخدام متخصصین جدید به منظور توسعه “استراتژی راه اندازی” باشد. همه اینها نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی جدی آنچه که ارزهای دیجیتال می‌تواند به آن ارائه دهد، است.

ما از نوآوری اتفاق افتاده در فضای ارزهای دیجیتال الهام گرفته‌ایم و در حال بررسی چگونگی بکارگیری این وضعیت در شرکت آمازون هستیم.

آمازون در گذشته مراحل پذیرش و اتخاذ ارزهای دیجیتال را طی کرده است.

در اوایل این ماه، خدمات تحت وب آمازون، که یکی از شرکت‌های تابعه پلتفرم ابری این شرکت است، یک سرپرست محصولات را برای مدیریت بلاکچین آمازون تبلیغ کرده است، که از میزبانی و سخت افزار برای توسعه دهندگانی که می‌خواهند در Hyperledger Fabric یا بر روی اتریوم محصولی را بسازند مراقبت می‌کند. در این آگهی ذکر شده است متقاضیانی که تجربه مالی غیرمتمرکز (دیفای) دارند، در اولویت هستند، که نشان می‌دهد شرکت آمازون وب سرویس می‌تواند توانایی‌های جدیدی را برای پروتکل‌هایی ایجاد کند که از بلاکچین برای ارائه محصولات مالی بدون واسطه استفاده می‌کنند.

تیم تبلیغاتی فین تک آمازون همچنین به دنبال مهندس ارشد نرم افزار است زیرا بر روی “دفتر کل مالی” ، سیستم‌های صورتحساب و تسویه حساب کار می‌کند تا در مورد داده‌های تراکنش شفافیت لازم را ایجاد کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها