Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به نقل از U.today مشتریان PayPal در ایالات متحده اکنون مجاز به استفاده از رمزارز برای پرداخت به تجار سراسر دنیا هستند.

یوری ملچان؛ غول paypal اعلام کرد که مشتریان آمریکایی خود می‌توانند به استفاده از ارزهای رمزپایه برای پرداخت آنلاین به بیش از 26 میلیون بازرگان در سطح جهان بپردازند. در اواخر پاییز سال 2020، شرکت بزرگ پرداخت Paypal اعلام کرد که قصد دارد به مشتریان آمریکایی خود اجازه دهد از Bitcoin Ethereum ،Bitcoin Cash و Litecoin برای خرید از بیش از 26 میلیون بازرگان در سراسر جهان استفاده کنند. PayPal به مشتریان ایالات متحده اجازه می‌دهد تا برای خرید از ارزهای دیجیتالی استفاده کنند. همچنین کاربران پی پال مجاز به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی هستند اما فقط در شبکه شرکت بدون برداشت کوین یا نگه‌داشتن کلیدهای خصوصی.

خرید و فروش توسط برنامه Venmo، متعلق به PayPal فعال شده است. مورد اول میلیون‌ها کاربر دارد که از نظر آماری وارد رمزنگاری می‌شوند. پس از پذیرفته‌شدن ارزهای دیجیتالی توسط Paypal، از نظر انجمن رمزنگاری به‌عنوان یک نقطه عطف مهم دیگر برای پذیرش رمزنگاری جهانی در نظر گرفته شد. با این حال، بسیاری ناراضی بودند که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی فقط در اکوسیستم شرکت قابل خرید و فروش و یا ذخیره هستند. تا دسامبر سال 2020 بیش از 65 درصد از مشتریان PayPal از رمزارزها در شبکه استفاده می‌کردند.

از داده های جمع آوری شده توسط Mizuho Securities USA می‌توان اظهار داشت که در حال حاضر 65 درصد از کاربران Paypal با بیش از 347 میلیون نفر در سراسر جهان از Bitcoin برای خرید استفاده می‌کنند. این تنها اقدامی نبود که PayPal در جهت پذیرش ارزهای رمزپایه برای تجارت جهانی خود انجام داد. با این حال، در نهایت مشغول راه اندازی Crypto Curv شد. این خرید در تاریخ 8 مارس اعلام شد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها