اخبار بازارهای مالی

ارائه خدمات رمزارزی از طرف بانک سوئیسی UBS

شرکت بانکی مستقر در سوئیس (UBS) در حال بررسی چندین گزینه برای سرمایه گذاری مبتنی بر ارزهای رمزنگاری برای مشتریان ثروتمند خود است. طبق گزارش بلومبرگ در این باره، گفته می‌شود که این شرکت در حال بررسی سرمایه گذاری‌های رمزنگاری به عنوان پاسخی به تقاضای مشتریان خود است.

این اقدام در شرایطی انجام شده است که ارزهای رمزنگاری در بین سرمایه گذاران خرده فروشی و موسسات به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. فضای رمزنگاری اکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است، تحولی که با سرمایه بازار بیش از 2.3 تریلیون دلار مشخص شده است. به گفته منابع ذکر شده، اقدام بالقوه UBS برای ارائه سرمایه گذاری رمزنگاری تلاش در جهت حفظ رقابت و جلوگیری از مشتریان ثروتمند خود در جستجوی محصولات مشابه در بین رقبایی است که آن خدمات را ارائه می‌دهند.

UBS در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما تحولات در زمینه دارایی‌های دیجیتال را از نزدیک تحت نظر داریم. مهمتر اینکه، ما بیشتر به فناوری‌هایی که پشتیبانی کننده دارایی‌های دیجیتال هستند، یعنی فناوری دفتر توزیع شده علاقه مند هستیم.

براساس گزارش‌ها، گزینه سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری UBS در نظر دارد فقط بخشی از ارزش خالص مشتری خود را برای این کار اختصاص دهد تا سرمایه گذاران را از بی ثباتی شدید اکوسیستم ارزهای دیجیتال محافظت کند. یکی از گزینه‌هایی که برای بررسی صورتحساب در نظر گرفته می‌شود، سرمایه گذاری از طریق ابزارهای سرمایه گذاری شخص ثالث است.

در حالی که اگر خبر سرمایه گذاری رمزنگاری UBS بطور کامل تأیید شود، مورد استقبال قرار خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد این بانک برای ورود به بازار ارزهای رمزنگاری کمی تأخیر دارد. رقبای جهانی آن گلدمن ساکس و مورگان استنلی در حال بررسی گزینه‌های رمزنگاری در پاسخ به تقاضای روزافزون به ارزهای رمزنگاری از سوی مشتریان خود هستند. در حالی که گلدمن ساکس در مسیر ارائه خدمات بیت کوین است و به دنبال استخدام معاون جدید برای گسترش دارایی‌های دیجیتال خود است، مورگان استنلی به عنوان اولین بانک بزرگ ارائه وجوه بیت کوین به مشتریان خود شناخته می‌شود.

برنامه‌های UBS قدم بسیار بزرگ و صحیحی است، زیرا بسیاری از کارشناسان بازار رشد مداوم تقاضای خرده فروشان و سازمان‌ها برای محصولات مبتنی بر ارزهای رمزنگاری را پیش بینی می‌کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا