Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: 2021-10-28

میزان ایردراپ: 2,000,000 ARES

درباره ایردراپ Ares

پروتکل Ares یک اوراکل ترکیبی غیر متمرکز است که وظیفه آن، ارتباط داده‌های بین بلاکچین و فضای بیرون است. پروتکل Ares در مجموع 2،000،000 ARES به شرکت کنندگانی که وظایف ساده اجتماعی را انجام می‌دهند اهدا می‌کند. بر اساس تعداد دنبال کنندگان تلگرام و توییتر، در مجموع حداکثر 2500 شرکت کننده به طور تصادفی انتخاب می‌شوند تا حداکثر 400 ARES را از آن خود کنند. یک شرکت کننده خوش شانس همچنین می‌تواند تا 1،000،000 ARES برنده شود.

راهنمای گام به گام دریافت ارز دیجیتال رایگان Ares

1. وارد فرم ایردراپ پروتکل Ares شوید.

2. به گروه تلگرام و کانال تلگرام آنها بپیوندید.

3. آنها را در توییتر دنبال کنید و توییت پین شده را با استفاده از هشتگ #winarescontest بازتوییت کنید ( آموزش ریتوئیت انتهای صفحه ) و همچنین سه دوست خود را تگ کنید.

4. به کانال Discord آنها بپیوندید.

5. مشخصات خود را در فرم ایردارپ ارسال کنید.

الزامات دریافت ایردراپ Ares

تلگرام لازم است: به گروه و کانال تلگرام بپیوندید | توییتر مورد نیاز است: دنبال کردن توئیت و ریتوئیت | هشتگ در توئیت لازم است | ایمیل الزامی است.

آموزش ریتوئیت برای دریافت ارز دیجیتال رایگان Ares

در توییتر باید عملیات ریتوئیت را نیز انجام دهید. برای ریتوئیت کردن وارد پروفایل توکن موردنظر در توییتر شوید و پست مشخص شده را با انتخاب گزینه ریتوئیت (فلش درحال گردش – در تصویر مشخص شده) ریتوئیت کنید. اگر ریتوئیت انجام شود آیکون ریتوئیت پررنگ می‌شود.

آموزش ریتوییت

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها