Categories
ایردراپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاریخ اعتبار ایردراپ: 16 روز دیگر

 ارز دیجیتال رایگان JeToken که توسط متخصصان بلاکچین مدیریت می‌شود تصمیم به ارائه ایردارپ  2,500,000 JETN به برندگان مسابقه کرده است. برای دریافت ایردراپ JeToken کافیست این ارز دیجیتال را در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و توییتر دنبال کنید.

JeToken توسط اعضای جامعه ارزرمزها رهبری و مدیریت می‌شود. JeToken یک اپلیکیشن غیرمتمرکز dapps است که برای ردیابی نقاط سفر، بازخرید امتیازها، صنایع DeFi، هوانوردی، صنایع مسافرتی و .. استفاده می شود. همچنین می‌توانید از این اپلیکیشن غیرمتمرکز برای ردیابی چمدان‌های خود استفاده کنید.

JeToken

JeToken با شرکت‌های هواپیمایی، استراحتگاه‌ها و هتل‌ها همکاری می‌کند. JeToken همچنین از افراد متخصص در حوزه بازاریابی استفاده می‌کند.

JeToken یک مسابقه برگذار کرده است که به برندگان آن رمز ارز رایگان یا همان ایردراپ هدیه می‌کند. برای دریافت ارز دیجیتال رایگان و ایردراپ JeToken تنها لازم است این ارز دیجیتال را در شبکه‎‌های اجتماعی دنبال کنید.

نحوه دریافت ایردراپ JeToken:

1-وارد فرم JeToken Airdrop شوید.

وارد فرم JeToken Airdrop شوید

2- به گروه تلگرام JeToken بپیوندید.

3- JeToken را در توییتر دنبال (فالو) کنید.

برای فالو کردن وارد صفحه تویتر (https://twitter.com/jetoken1) مورد نظر شوید و گزینه فالو را بزنید.

JeToken را در توییتر دنبال (فالو) کنید.

4- توییت پین شده را دوباره توییت کنید (آموزش ری توییت در انتهای صفحه) و حداقل 2 دوست خود را تگ کنید.

5- آدرس کیف پول BSC ( Binance Smart Chain/BSC) و سایر جزئیات خود را در فرم تکمیل کنید و ارسال کنید.

6- در قسمت Telegram Handle (starting with @)، آیدی تلگرام خود را که با آن وارد گروه تلگرامی شدید را با شروع @ وارد کنید. برای مثال @bitcialcom.

7- در قسمت Twitter Handle (starting with @)، آیدی توییتر خود را که با آن صفحه توییتر ایردراپ رایگان JeToken را فالو کردید را با شروع @ وارد کنید. برای مثال @bitCialFarsi.

8- در مجموع 2500000 توکن JETN به طور مساوی بین شرکت‌کنندگان واجد‌شرایط توزیع می شود.

کاربران واجد شرایط 2،500،000 JeToken دریافت خواهند کرد.

آموزش ری توییت برای دریافت ایردراپ

در توییتر باید عملیات ریتوییت را نیز انجام دهید. برای ریتوییت کردن وارد پروفایل هانتینگ اوشن در توییتر شوید و پست پین شده آنها که کنار آن یک علامت پین هست را ریتوییت کنید. اگر ریتوییت انجام شود آیکون ریتوییت پررنگ میشود.

برای مطلع شدن از جدیدترین ایردراپ‌ ها عضو کانال تلگرام بیتشال یا پیج اینستاگرام بیتشال شوید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها