Categories
مقالات بیت‌کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تنها دو هفته از اظهارات مورگان استنلی می گذرد که اعلام کرده است بیت کوین را به عنوان سرمایه‌گذاری واجد شرایط به صندوق‌های مختلف مالی اضافه خواهد کرد. از آن زمان، این مسابقه ادامه داشته است، بسیاری انتظار دارند که شرکت‌های دیگر مانند نیروگاه بانکی گلدمن ساکس به این جاده بپیوندند و حتی بیشتر به فضای رمزنگاری وارد شوند.

در مصاحبه با سی ان بی سی، مدیر عامل گلدمن ساکس، دیوید سولومون پیش‌بینی کرد که “تحول بزرگی” در فضای ارزهای دیجیتال در سالهای آینده رخ دهد. فضای ارزهای دیجیتال فضایی است که در حال تکامل است … من فکر می‌کنم یک تحول بزرگ در مورد چگونگی تکامل آن در سالهای آینده وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که سولومون به چیز زیادی در مورد جاه طلبی گلدمن ساکس در مورد بیت کوین اشاره نکرد، با توجه به اینکه مدیران اجرایی اظهار می‌کنند که فضای نظارتی فعلی در ایالات متحده مانع از انجام این کار توسط بانک می‌شود. همانطور که گفته شد، مدیرعامل شرکت بیان کرد که این موسسه به دلیل افزایش تقاضای مشتریان، نظارت دقیق بر رمزنگاری را دنبال می‌کند.

محدودیت‌های نظارتی قابل توجهی در اطراف ما وجود دارد و ما به عنوان یک اساس برای رمزارزها مانند بیت کوین عمل می‌کنیم. او اضافه کرد، از آنجا که مشتریان ما خواستار وارد شدن به این فضا هستند، ما  به دنبال یافتن راه‌هایی برای حمایت از مشتریان خود هستیم.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط این شرکت از 300 مشتری، در حال حاضر 40% از آنها وارد فضای رمزارزها شده‌اند. در حقیقت، مت مک درموت، رئیس جهانی دارایی‌های دیجیتال در بخش بازارهای جهانی گلدمن ساکس، نیز در پادکست اخیر خود مورد مشابهی را عنوان کرد. با توجه به همین امر، مدیر عامل این شرکت تصویب سریع بیت کوین در سطح جهانی را تأیید کرد،

من فکر می‌کنم بیت کوین در یک مسیر اجتناب ناپذیر است تا از همان بازار سرمایه مشابه با طلا برخوردار باشد و سپس … بالاتر از طلا قرار گیرد. این پذیرفته شدن چقدر سریع اتفاق می‌افتد. این پذیرفش بسیار سریعتر از زمانی اتفاق می‌افتد که من پیش‌بینی کرده‌ام.

جالب اینجاست که سولومون بیت کوین را به عنوان “دارایی دیجیتالی که بیشتر به طلا شباهت دارد تا یک شبکه پرداخت، معرفی کرد و بنابراین ارزش آن در طول سالها افزایش خواهد یافت. ” علاقه مندان دیگر نیز اغلب نظرات مشابهی در مورد طلا و بیت کوین ارائه داده اند.

اظهارات این تاجر یک روز پس از آن اعلام شد که گلدمن ساکس گزارش داد که محصولات خود را در سه ماهه دوم سال 2021 با بیت کوین ارائه خواهد داد. پیش از این، گلدمن ساکس در ماه مارس درخواست ایجاد صندوق قابل معامله در بورس را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه داده بود. همچنین، گلدمن ماه گذشته تصمیم گرفت بخش ارزهای رمزنگاری شده خود را دوباره فعال کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها