اخبار آلتکوین‌ها

ادغام بند پروتکل و گوگل کلود

گوگل کلود قراردادهای هوشمند را برای تجزیه و تحلیل داده‌های بازار سرمایه اجرا می‌کند. گوگل کلود برای ارائه داده‌های دقیق قیمت به تمام بازارهای سرمایه با اوراکل بین زنجیره‌ای بلاکچین، به نام (بند پروتکل)، ادغام شده است.

طبق گزارش گوگل کلود، ادغام با Google BigQuery بصورت مستقیم انجام می‌شود و داده‌های تجزیه و تحلیل فوری از طریق ماشین یادگیری به دست می‌آیند. بند پروتکل خاطر نشان می‌کند که این همکاری موارد استفاده از پلتفرم را گسترش داده و دسترسی به داده‌های موجود در زنجیره باند را و حتی بیشتر گسترش می‌دهد.

به طور قابل توجهی، باند بر این موضوع تمرکز دارد که کاربران می‌توانند از اوراکل غیرمتمرکز برای داده‌های خارجی استفاده کنند. در یک توییت، بند پروتکل تأثیر این ادغام را توضیح داد: گوگل کلود و بند پروتکل به طور مشترک محققان و توسعه دهندگان را قادر می‌سازند که از طریق طراحی انعطاف پذیر اوراکل‌های بند پروتکل، از اوراکل غیرمتمرکز برای هر منبع و داده خارجی استفاده کنند، چه این برنامه بر روی بلاکچین ساخته شده باشد یا وب.

بند پروتکل گفت که ادغام در Google BigQuery بخشی از مأموریت است که شکاف بین بخش بلاکچین و شرکت‌های سنتی را برطرف کند.

بند پروتکل به بالاترین رکورد در تمام دوران خود رسید

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، این خبر مستقیماً قیمت ارز بند پروتکل را تحت تأثیر قرار داد و از نظر ارزش 29٪ افزایش یافت و در زمان گزارش این خبر 21.23 دلار معامله شد. این دارایی همچنین به بالاترین رکورد خود یعنی 23.19 دلار رسید. طی 24 ساعت گذشته، حجم معاملات باند 385٪ افزایش یافته است.

مشارکت بند پروتکل با توجه به اینکه چین‌لینک بر راه حل‌های اوراکل غیرمتمرکز تسلط دارد، یک پیشرفت مهم است. به طور کلی، راه حل‌های اوراکل غیرمتمرکز بخش اساسی زیرساخت‌های بازارهای رمزنگاری است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا